Bir arkadaşım motorunu satıp araba alacaktı bende ona istersen eksi hesabımdan çekebilirsin dedim 100-150 keser dedim oda tamam dedi.2 gün sonra mesaj attım dedim yanlış biliyormuşum 250 TL civarı kesiyormuş ben düşüneceğim dedi ve aradan 3 gün geçti beni aradı dedi eksiden Çek dedim bak böyle böyle 250 TL. Verecek misin veririm veririm dedi sonra anlattım detaylı ve yok dedi kredi Çek bana dedi oda bana çıkmadı şimdi motoru sattığı İçin beni suçluyor işte bilsem satmazdım ben ne yapacağım tarzında bende vicdan yapıyorum benim zor zamanlar
için sakladığım bir altınım var onu versem mi diyorum ama asla bir daha alamam çünkü bana belki oda 2 3 yıl sonra alacak belki almayacak kararsız kaldım sizce benim suçum var mı vicdan yaptım
için sakladığım bir altınım var onu versem mi diyorum ama asla bir daha alamam çünkü bana belki oda 2 3 yıl sonra alacak belki almayacak kararsız kaldım sizce benim suçum var mı vicdan yaptım
Aşk İlişkileri
YKS2026
Gündem
Dünya Kupası
Güzellik & Bakım
Alışveriş & Hediyeler
Kızlar Bir Adım Öne
Tatil & Seyahat
Arabalar
Astroloji & Burçlar
Eğitim & Kariyer
Gamer
Moda & Stil
Spor
Evcil Hayvanlar
Müzik & Etkinlik
Kültür & Sanat
Para & Ekonomi
Magazin
Diziler & Filmler
Cilt Bakım
Kişilik & Karakter
Saç Bakım
Çocuk & Ebeveyn
Yeme & İçme
Cinsel Yaşam
İnternet & Teknoloji
Ev & Yaşam
Özel Günler & Hijyen
Aile & Toplum
Diyet & Beslenme
Sağlık
Diğer