Kapanıp açılırsam cehennemlik olur muyum?

Ya ben şimdi küçükken kapandım ama o zaman günahlarım yazılıyodu yani neyse işte. Aradan 2 yıl geçti açılmak istiyorum çok günahım var ama Allah'tan korkuyorum. Acilsam namaza başlasam elimden geldiği kadar. Hergun Allah'tan özür dilesem ve kendimi hazır hissettiğimde yani 5yil sonra falan kapansam cehennemlik olurmuyum ya. Allah'tan gerçekten çok korkuyorum ama küçükken bı hevesle kapandım hiç araştirmadan etmeden yani. Ama acilirsam instagrama falan paylaşımlar da yapicam bunuda biliyorum yani
Kapanıp açılırsam cehennemlik olur muyum?
Cevapla