İntihar edenlerle ilgili ne düşünüyosun? Sence güçlüler mi yoksa korkaklar mı? Neden?

Bence korkaklar çünkü eğer güçlü olsalardı kalıp savaşırlardı

İntihar edenlerle ilgili ne düşünüyosun? Sence güçlüler mi yoksa korkaklar mı? Neden?
Cevapla