Arkadaşlar maddi durumum iyi değil. Ailemle de aram bozuk. Para göndermiyorlar. İstanbul'da kendi başımın çaresine bakıyorum. Ve şimdi anlatıcağım şey dün başıma geldi. Zerre abartı yok.
Zar zor bir tiyatroda iş buldum. Yeteneğim var. Ama tiyatrodan bir adam ( o 47 yaşında ben 23 ) beni taciz etmeye başladı. Daha önce sözel olarak ve gözleriyle yapıyordu. Anlıyordum yani. Neyse dayanırım dedim, bir şey olmaz. Umursama, aldırmam geçer. Aynı tiyatrodayız, oyunu etkiler diye. Ama devam ettirmeye başladı. Sürekli mesaj atmaya başladı. Sonra aşağıya kulise giyinmek için aşağı indiğimde o da aşağı indi. Bana yaklaştı arkadaş gibi davranarak filan. Gülüyor vs. Ama ben resmen istemiyorum izlemimi verdim. Ama sonra Fiziksel olarak dokunmaya başladı sonra da zorla öptü. O an kimse yoktu ne yapacağımı şaşırdım ve reddedemedim. Öpüşmek zorunda kaldım. Kalçamı ve özel bölgelerimi de elledi. Kendisini ellettirdi. Korkudan napacağımı şaşırdım. Sonra bir şekilde hemen çıktım yukarı. Ama artık dayanamıyorum. Çıkmak istiyorum. Ama çıkarsam işsiz kalacağım. İşte kalsam bu devam edecek. Belki daha ilerisini isteyecek. Şikayet etsem sonuçlanmaz biliyorum. Ne yapsam? Sizce bir şekilde söylesem mi birilerine? Ne dersiniz?
Zar zor bir tiyatroda iş buldum. Yeteneğim var. Ama tiyatrodan bir adam ( o 47 yaşında ben 23 ) beni taciz etmeye başladı. Daha önce sözel olarak ve gözleriyle yapıyordu. Anlıyordum yani. Neyse dayanırım dedim, bir şey olmaz. Umursama, aldırmam geçer. Aynı tiyatrodayız, oyunu etkiler diye. Ama devam ettirmeye başladı. Sürekli mesaj atmaya başladı. Sonra aşağıya kulise giyinmek için aşağı indiğimde o da aşağı indi. Bana yaklaştı arkadaş gibi davranarak filan. Gülüyor vs. Ama ben resmen istemiyorum izlemimi verdim. Ama sonra Fiziksel olarak dokunmaya başladı sonra da zorla öptü. O an kimse yoktu ne yapacağımı şaşırdım ve reddedemedim. Öpüşmek zorunda kaldım. Kalçamı ve özel bölgelerimi de elledi. Kendisini ellettirdi. Korkudan napacağımı şaşırdım. Sonra bir şekilde hemen çıktım yukarı. Ama artık dayanamıyorum. Çıkmak istiyorum. Ama çıkarsam işsiz kalacağım. İşte kalsam bu devam edecek. Belki daha ilerisini isteyecek. Şikayet etsem sonuçlanmaz biliyorum. Ne yapsam? Sizce bir şekilde söylesem mi birilerine? Ne dersiniz?
Aşk İlişkileri
YKS2026
Gündem
Dünya Kupası
Güzellik & Bakım
Alışveriş & Hediyeler
Kızlar Bir Adım Öne
Tatil & Seyahat
Arabalar
Astroloji & Burçlar
Eğitim & Kariyer
Gamer
Moda & Stil
Spor
Evcil Hayvanlar
Müzik & Etkinlik
Kültür & Sanat
Para & Ekonomi
Magazin
Diziler & Filmler
Cilt Bakım
Kişilik & Karakter
Saç Bakım
Çocuk & Ebeveyn
Yeme & İçme
Cinsel Yaşam
İnternet & Teknoloji
Ev & Yaşam
Özel Günler & Hijyen
Aile & Toplum
Diyet & Beslenme
Sağlık
Diğer