47 yaşındaki adam taciz ediyor, ne yapmalıyım?

Arkadaşlar maddi durumum iyi değil. Ailemle de aram bozuk. Para göndermiyorlar. İstanbul'da kendi başımın çaresine bakıyorum. Ve şimdi anlatıcağım şey dün başıma geldi. Zerre abartı yok.

Zar zor bir tiyatroda iş buldum. Yeteneğim var. Ama tiyatrodan bir adam ( o 47 yaşında ben 23 ) beni taciz etmeye başladı. Daha önce sözel olarak ve gözleriyle yapıyordu. Anlıyordum yani. Neyse dayanırım dedim, bir şey olmaz. Umursama, aldırmam geçer. Aynı tiyatrodayız, oyunu etkiler diye. Ama devam ettirmeye başladı. Sürekli mesaj atmaya başladı. Sonra aşağıya kulise giyinmek için aşağı indiğimde o da aşağı indi. Bana yaklaştı arkadaş gibi davranarak filan. Gülüyor vs. Ama ben resmen istemiyorum izlemimi verdim. Ama sonra Fiziksel olarak dokunmaya başladı sonra da zorla öptü. O an kimse yoktu ne yapacağımı şaşırdım ve reddedemedim. Öpüşmek zorunda kaldım. Kalçamı ve özel bölgelerimi de elledi. Kendisini ellettirdi. Korkudan napacağımı şaşırdım. Sonra bir şekilde hemen çıktım yukarı. Ama artık dayanamıyorum. Çıkmak istiyorum. Ama çıkarsam işsiz kalacağım. İşte kalsam bu devam edecek. Belki daha ilerisini isteyecek. Şikayet etsem sonuçlanmaz biliyorum. Ne yapsam? Sizce bir şekilde söylesem mi birilerine? Ne dersiniz?
47 yaşındaki adam taciz ediyor, ne yapmalıyım?
Cevapla