Güncellemeler
+1 yıl
Birde hep üvey babamla ikimizin arasina bir bariyer koydu ne bnim ona yaklamaşmami neden onun bana yaklaşmasini hiç istemezdi ve sürekli adam hakkinda sana şöyle dedi böyle dedi derdi şimdi anliyorum ki hepsi yalanmiş
Kendi cevabını paylaşmak ister misin?
Kızlar & Erkekler Ne Diyor?
Cevap
1Cevap
fetbaz bi kadin. allah sizleri ondan korusun
abi inan 19 yaşindayim ondan o kadar çok biktim ki gidicek hiçbiryerim yok gerçekten dua ediyorum allah canimi alsin diye hergün
tobe summe hasa kardesim.. sen sabret hayatini duzgun sekilde kur. yarin oburgun o sana muhtac olacak bak gor. en kisa zamanda okulunu isini vs neyse hallet yoluna bak.
Ellimden geldiğince o şekilde yapmaya çalişiyorum inan ünversteyi şehir dişi yazdım ve çok mutluydum yurtta ve eve geliceğim için ağladim ben geldiğim ilk günü kavga etti benle zaten açij açik diyor ben seni istemiyorum diyor sabirim ondan sürekli kavga çikartiyoe
Ama ben nasil davranmam gerektiğini gerçekten bilmiyorum bana gelip üvry baban senfen nefret ediyor arkadaşlarun senden nefret ediyor kimse seni sevmiyor sen gicik bir insansin şu bu tarzi konuşuyor ve üvry babamin yaninda annem çok farkli davraniyor Ve beni destekleyen kimse yok beni yiyip bitirdi yillardir
resmen seni bitirmeye oynuyor. hayir sen gitsen napicak kocasinla seks mi yasicakmis? allah dusmanima vermesjn boyle ana olmaz olsun ya. bence psikolojisi bozuk
Evet abi de neden böyle yapiyor benden ne. istiyor inan hiç bilmiyorum ve aile içinde hep ben kötü oluyorum kardeşim , üvey babamı falan hep benim üstüme salliyor bana karşi onlari sinirlendiriyor ki ben kardeşimi çok severim aslında ama sirf benim inadıma mesala kardeşim bir çikolata yiyceğinde bana da verirmisin canim çok çekti dediğimde annem direk devreye girip o vermez o zaten herşeyi yemiyor sen niye çocuğun eşyasini istiyorsun zaten mustafa vermez vs diyor
Aslinda kardeşim vericekken annemin o sözlerinden etkilenip vermiyor ama neden bunu bana yapiyor ben onu anlamiyorum
bisey mi yaptin kadincagiza. bilmeden acaba
Bilmiyorum abi ne yaptiğimi ben çocukken de böyleydi
ama sinir krizlerim oluyor benim bazen ve bana şey diyor ortaliği çok batiriyordun pasaklisin birde iş yaptirtmiyor bana ben istiyorum ama sen beceriksizsin yapamazsin ben aşçiliğa merak salmiştim yemek yapmama vs izin vermedi hiçbirsey bilmem
Yani bazen sinir krizi geciyorum ben ve 1 saat boyunca hadi ordan konuşabilirim ama onun bu hareketlerinden dolayi zaten sinir krizi geçiyorum
Ben çocukkende kimse seni sevmiyor derdi ve komşumun kizi bunu duyup zaten kimse seni sevmiyor annem bile söğlüyor demişti aşiri ağrima gitmişti kaç yil geçti hala unutmam
Ciddrn ben çocukken usluydum
annen yani sence sorun nerede
cocukta soeun yoktur. sorun ailededir. baba nerde baba da onemli. ama arrik olan olmus. kendi yoluna bak sen. dedigim gibi o sana muhtac olacak. o zmn sorarsin hesabini