Her şeyi aileden beklemek ne kadar doğru?

Bu yeni nesilde olan bir hastalık gibi bir şey maalesef.. kuzenim tutturmuş bana araba alın diye. araba fiyatları ortada, ailesinin durumu da orta gelir yani.. anne babası kara kara düşünüyor ne olacak bunun hali diye. işin garibi liseyi özelde okudu, üniversiteyi de. işini bile ayarlayamayınca babası ayarladı, beğenmedi çıktı yine bir iş ayarlandı vs.. itekleyerek giden bir hayat yanii. kıymet bilmek hiç yok. sadece ama sadece armut piş ağzıma düş istiyor.

Her şeyi aileden beklemek ne kadar doğru?
Cevapla