İnsanların içinde bunları yapma hakkı mevcut mu sizce?

İki sevgilinin dudak dudağa öpmesi insanların gözlerinin önünde boynuna varana kadar farklı durumlar yaşaması ve öpüşmelerinin uzunca zaman olması ve insanların en kalabalık olduğu ortamda yapması kafe tarzı yerlerde doğru mu? Benim bildiğim görgü kurallarında insanların olduğu yerde bu gibi durumlar görgüye aykırı. Baş başa istediğini yapsınlar fakat insanlar varsa o yerde kimsenin gözünün önünde yapmaya hakları yok ne düşünüyorsunuz?

İnsanların içinde bunları yapma hakkı mevcut mu sizce?
Cevapla