Arkadaşlar bu adil mi sizce ya? gelirler meslekler?

Arkadaşlar şimdi okuyanlar iyi üniversiteler bitiren master doktora yapanlara bakıyorum hep düşük maaşlarda zor işler yapıyor kafa patlatıyorlar. Bi de bakıyorum ilkokul lise mezunu kuryelik yapan ya da sandviççi açmış orada sandviç satan tiplere abi ayda 15-20 bin kazanıyor. Diğer okumuş mühendis ekonomi işletme mezunları 6-9 bin kazanıyor. İngilizce çalışıp kafa patlatıp edip o kadar donanıma. Diğer adam sadece sandviç satıyor ya da kutu dağıtıyor hiçbir bilgisi kültürü zekası yok. Ne saçmalık bu ya?
Güncellemeler
+1 yıl
Ya ODTÜ Boğaziçi’ne girmek için millet ölüyor bitiyor sonra giriyor bi de onları bitirmek için o kadar emek para zaman sonra bitiyor bok gibi maaşa hayvan gibi iş yaparken. Sadece okuma yazma bilen mallar lisede başlıyor sokakta çalışmaya. Taksicisi bile 25 yaşında evi arabası oluyor ya. Şaka gibi.
Arkadaşlar bu adil mi sizce ya? gelirler meslekler?
Cevapla