Hak Ettiğinden Fazla Para Aldığını Düşündüğünüz Meslek Dalı?

Benim her mesleğe saygım var da abi psikologlar bence aşırı derecede alıyor ya şu ara. Saatlik en düşük 1000 1500 TL ki o fiyata bile bulamazsın. Şimdi başlarlar elektik su şu bu da abi abartmayın ya o kadar da değil yani 😂. Sırf yani bundan psikoloji okumadığıma biraz pişmanım ama ileride okurum belki
Hak Ettiğinden Fazla Para Aldığını Düşündüğünüz Meslek Dalı?
Cevapla