1 2 xperleri falan neden ciddiye alamıyorum?

Bana çok cahil geliyorlar, yani ezik gibi falan.

Güncellemeler
+1 yıl
1 xperler yazmasin nolur sorumun kalitesi dusmesin.
1 2 xperleri falan neden ciddiye alamıyorum?
Cevapla