Acil yardımınıza ihtiyacım var ama yargılamayın :( ?

Herkese merhaba ben çok büyük bir sorun yaşıyorum.. Mart ayında annem tutturdu seni bir hocaya üfletecem derslerin falan iyi gider dedi. Mal gibi izin verdim. Uzanırken adam Arapça biseyler okuyordu ne okuduğunu bile anlamadım ve o zamandan beri hayatım değişti. O esnada kendimi kaybettim ve değişik şeyler oldu sanki içimde üç harfli var ve onu çıkarmaya çalışıyordu. Mesela ağzım burnum hareket ederdi 2 gün boyunca, sonra erkek sesiyle konuşurdum ve bu pis adamın yüzden hastanelik oldum. Bunların hepsi gitti ama bende aşırı travma var sürekli artık her boktan korkuyorum, sürekli martan beri ağlıyorum, bazı simgelerden korkuyorum, bazı yüz hatlarından korkuyorum, kendimi kayıp ediyorum, mesela bazen emojilerden korkuyorum. Sürekli aklımda ölum fikri var. Sonra camideki normal hocaya gittim bende hiç bir şekilde üç harfli olmadığını söyledi ve sadece travma varmış. Ama o günden beri aradan 4 Ay geçti kendimi iyi hissetmiyorum, her boktan korkuyorum, hiç bişeyden zevk almıyorum, sürekli kendime zarar verme fikirleri geliyor aklıma. Kısacası adam bana ne yaptı bilmiyorum ama hayatımın içine etti ve artık annemden tiksiniyorum bana bunları yaşatıgı için.. bu durumu anlayan biri var mı?
hipnoz yapsam geçebilir mi? Yaşamı unuttum o günden beri..

Acil yardımınıza ihtiyacım var ama yargılamayın :( ?
Cevapla