Alkol kullanmak mı daha büyük günah, hediye etmek mi?

Elimde hiç açılmamış 1 şişe viski var. Normalde içmek için satın almıştım, ama alkole bakış açım değişti; o viskiyi içerek günaha girmek istemiyorum. Onu, konakladığım yurtta çalışan, sevdiğim bir abiye hediye etsem mi daha büyük bir gübah işlemiş olurum, yoksa kendim içsem mi daha büyük bir günah işlemiş olurum?
Alkol kullanmak mı daha büyük günah, hediye etmek mi?
Cevapla