Belgesellerin içine bile feminizm koymuşlar. Böyle saçmalık olamaz. Sinirden kumandayı fırlattım. Bakın aslan belgeseli yapıyorlar. Dişi aslanlara dişi aslan diyorlar. Erkek aslanlara erkek bile diyemiyorlar. Silahşörler falan diyorlar. Erkek demek hoşlarına gitmiyor belli ki. Avlanmaya gittikleri zaman 7 aslan için yaptıkları sunum şu : 2 dişi aslan ve 5 saldırgan. Bak bak bak saçmalığa bak. Avlanan dişileri ayırıyor saldırgan demiyor, erkeklere saldırgan diyor. Oğlum bu nasıl belgesel lan. Her cümleleri erkek düşmanlığı ve cinsiyetçilik kokuyor. Buna benzer o kadar çok cinsiyetçi ve erkek düşmanı ifadeleri var ki. Trt akp nin kanalı. Ve İstanbul Sözleşmesini getirenler de bunlar. Bu akp neyin peşinde ben çözemedim. Ama bildiğim bir şey var ki erkek karşıtlığı ve cinsiyetçilik yapıyorlar. Kadınları üstün görmeleri asla kabul edilemez.
Sizce akp neden feministlik yapıyor?
Aşk İlişkileri
YKS2026
Gündem
Dünya Kupası
Güzellik & Bakım
Alışveriş & Hediyeler
Kızlar Bir Adım Öne
Tatil & Seyahat
Arabalar
Astroloji & Burçlar
Eğitim & Kariyer
Gamer
Moda & Stil
Spor
Evcil Hayvanlar
Müzik & Etkinlik
Kültür & Sanat
Para & Ekonomi
Magazin
Diziler & Filmler
Cilt Bakım
Kişilik & Karakter
Saç Bakım
Çocuk & Ebeveyn
Yeme & İçme
Cinsel Yaşam
İnternet & Teknoloji
Ev & Yaşam
Özel Günler & Hijyen
Aile & Toplum
Diyet & Beslenme
Sağlık
Diğer