TRT 1 deki belgesellerdeki erkek düşmanlığı?

Belgesellerin içine bile feminizm koymuşlar. Böyle saçmalık olamaz. Sinirden kumandayı fırlattım. Bakın aslan belgeseli yapıyorlar. Dişi aslanlara dişi aslan diyorlar. Erkek aslanlara erkek bile diyemiyorlar. Silahşörler falan diyorlar. Erkek demek hoşlarına gitmiyor belli ki. Avlanmaya gittikleri zaman 7 aslan için yaptıkları sunum şu : 2 dişi aslan ve 5 saldırgan. Bak bak bak saçmalığa bak. Avlanan dişileri ayırıyor saldırgan demiyor, erkeklere saldırgan diyor. Oğlum bu nasıl belgesel lan. Her cümleleri erkek düşmanlığı ve cinsiyetçilik kokuyor. Buna benzer o kadar çok cinsiyetçi ve erkek düşmanı ifadeleri var ki. Trt akp nin kanalı. Ve İstanbul Sözleşmesini getirenler de bunlar. Bu akp neyin peşinde ben çözemedim. Ama bildiğim bir şey var ki erkek karşıtlığı ve cinsiyetçilik yapıyorlar. Kadınları üstün görmeleri asla kabul edilemez.

Sizce akp neden feministlik yapıyor?

TRT 1 deki belgesellerdeki erkek düşmanlığı?
Cevapla