Aile & Toplum Arkadaşınız size sormadan hafta sonu planı yapsa uyar mısınız? u _Süveyda Takip Et FenomenMaster Yaş: 36 Takip Et FacebookTwitterWhatsApp 32 Yapay Zekaya Sor Programınızı biliyor ve ikiniz için plan yapıp son anda haber veriyor tepkiniz ne olur? Arkadaşınız size sormadan hafta sonu planı yapsa uyar mısınız? Cevapla Beğen Paylaş Takip Et 5 kişi beğendi
u Barış_LonelyForever Takip Et Efsane Yaş: 26 , eic 100% +1 yıl Aile & Toplum konusunda 149,1b cevap paylaştı. Arkadaşa göre değişir 0 0 Yorumla
saçmabirkişilik Takip Et Master Yaş: 29 , eic 81% +1 yıl Aile & Toplum konusunda 1,5b cevap paylaştı. Ben severim böyle şeyleri. Hele yakın bir arkadaşsa ve nelerden hoşlandığımdan haberdar ise, hiç öyle “bana haber vermedin” diye carta curta takılmam. Ama baya takılacak insan tanıyorum. Ben severim süpriz. Bana süpriz yapın arkadaşlar. 0 0 Yorumla
_Elyise Takip Et Guru Yaş: 42 , eic 99% +1 yıl Güzel bir hareket bence😃 seve seve katılırım 0 0 Yorumla
MrGYC Takip Et Yoda Yaş: 31 , eic 96% +1 yıl İşime gelmiyorsa ve müsait değilsem uymam tabii ki o plana. 0 0 Yorumla
_vertebra1 Takip Et Yoda Yaş: 22 , eic 77% +1 yıl Aile & Toplum konusunda 521 cevap paylaştı. müsaitsem uyarım. sevdiğim bir arkadaşım ise emri vaki yapmasını sorun etmem. 0 0 Yorumla
-ViviR_- Takip Et Guru Yaş: 40 , eic 99% +1 yıl Aile & Toplum konusunda 706 cevap paylaştı. Beni tanıyan bunu yapmaz Çünkü gitmem Emirvakilerden acele ışten haz etmem 0 0 Yorumla
Neyapacaksınkiiiiii Takip Et Guru Yaş: 33 , eic 100% +1 yıl Hangi arkadaş? 🙄 Arkadaş yok ki plân olsun 😅Piknik plânı falansa seve seve kabûl ederim. 0 0 Yorumla
Gizli Üye (36-45) +1 yıl Yakın arkadaşım her bkumu bildiği için bi program yaptıysa mutlaka bana uygun bi şey yapmıştır. Davete icabet gerekir giderim öperim de onu oyş 0 0 Yorumla
İdentityKa Takip Et Master Yaş: 38 +1 yıl Aile & Toplum konusunda 4,1b cevap paylaştı. Bilgim dışında program yapıyorsa dahil olmam.. 0 0 Yorumla
lenii Takip Et Master Yaş: 38 +1 yıl Aile & Toplum konusunda 8,9b cevap paylaştı. Allah razı olsun beni düşünmüş plan yapmış yerim ben onu yaa tabii ki giderim 0 0 Yorumla
ÖlüAnlaşma Takip Et Xper 2 Yaş: 22 +1 yıl Beni düşünmüş ama yine de kızardım çünkü o zaman planım olabilir bana sormadan hareket edemez 1 0 Yorumla
blast4715 Takip Et Xper 2 Yaş: 28 +1 yıl Plansız anlık yaşamayı sevdiğim için problem değil 😄 0 0 Yorumla
Alaçatı_mavisi Takip Et Master Yaş: 37 , eic 99% +1 yıl Aile & Toplum konusunda 2,1b cevap paylaştı. Uymam benim adıma karar vermesi hoş olmaz 0 0 Yorumla
kodi34 Takip Et Yoda Yaş: 45 , eic 98% +1 yıl Aile & Toplum konusunda 570 cevap paylaştı. Hayır uymak emri vaki yapılan planlar bana uymuyor 0 0 Yorumla
Demir666 Takip Et Guru Yaş: 30 , eic 92% +1 yıl Aile & Toplum konusunda 1,5b cevap paylaştı. Böyle bir durum oldu gitmedim bilet de almışlar 0 0 Yorumla
met96 Takip Et Master Yaş: 30 , eic 96% +1 yıl Aile & Toplum konusunda 2,2b cevap paylaştı. Planı seversem neden olmasın 0 0 Yorumla
GOKHANoturumactı Takip Et Master Yaş: 40 , eic 99% +1 yıl Aile & Toplum konusunda 5,6b cevap paylaştı. Görselde ki gibiyse üstüne bir de aşık olurum 😂 0 0 Yorumla
umursamazbirkedy_ Takip Et Yoda Yaş: 23 , eic 100% +1 yıl Hangi arkadaşımın yaptığına bağlı.😄 0 0 Yorumla
Gsdilek Takip Et Guru Yaş: 49 , eic 66% +1 yıl Aile & Toplum konusunda 787 cevap paylaştı. Anında hazırlanır çıkarım 🙃 0 0 Yorumla
JackRocker Takip Et Master Yaş: 35 , eic 99% +1 yıl Aile & Toplum konusunda 2b cevap paylaştı. Kabul etmem 0 0 Yorumla
Kızlar & Erkekler Ne Diyor?
Cevap
18Cevap
Arkadaşa göre değişir
Ben severim böyle şeyleri. Hele yakın bir arkadaşsa ve nelerden hoşlandığımdan haberdar ise, hiç öyle “bana haber vermedin” diye carta curta takılmam. Ama baya takılacak insan tanıyorum. Ben severim süpriz. Bana süpriz yapın arkadaşlar.
Güzel bir hareket bence😃 seve seve katılırım
İşime gelmiyorsa ve müsait değilsem uymam tabii ki o plana.
müsaitsem uyarım. sevdiğim bir arkadaşım ise emri vaki yapmasını sorun etmem.
Beni tanıyan bunu yapmaz
Çünkü gitmem Emirvakilerden acele ışten haz etmem
Hangi arkadaş? 🙄 Arkadaş yok ki plân olsun 😅
Piknik plânı falansa seve seve kabûl ederim.
Yakın arkadaşım her bkumu bildiği için bi program yaptıysa mutlaka bana uygun bi şey yapmıştır. Davete icabet gerekir giderim öperim de onu oyş
Bilgim dışında program yapıyorsa dahil olmam..
Allah razı olsun beni düşünmüş plan yapmış yerim ben onu yaa tabii ki giderim
Beni düşünmüş ama yine de kızardım çünkü o zaman planım olabilir bana sormadan hareket edemez
Plansız anlık yaşamayı sevdiğim için problem değil 😄
Uymam benim adıma karar vermesi hoş olmaz
plan guzelse neden olmasindi
uymam bana sormak zorunda
Hayır uymak emri vaki yapılan planlar bana uymuyor
Böyle bir durum oldu gitmedim bilet de almışlar
Planı seversem neden olmasın
Görselde ki gibiyse üstüne bir de aşık olurum 😂
Hangi arkadaşımın yaptığına bağlı.😄
Anında hazırlanır çıkarım 🙃
Programa bağlı. Görseldeki yere gideceksek okey
Uymaya çalışırım
Uymam
Uyarım
Adı üstünde bir yere gidiyorum lafı olmaz
Plana bağlı
Bana sormuyorsa saygısızlıktır.
Bı planm yoksa uyarm
Hayır
Eski haftasonum olur
Keyfime bağlı.
Kabul etmem
Uygunsam evet
Uyar aslında
Uyarım
Uymam