Kendime karşı saygıyı kaybettigimi düşünüyorum. Bunu nasıl geri kazanabilirim?

Normalde dini konularda hassas birisiyim. Ibadetlerime elimden geldiğince dikkat ederim. En azından namazların 5/3unu kılarım. Önceden ferace ve büyük örtülüydüm. Erkeklerle mesajlasirdim ama yüz yüze konuşmazdım pek. Yanlış evet ama doğruyu söyleyeceğim. Daha sonra feraceyi çıkardım. Pantolon giymeye başladım. Artık erkeklerle mesajlasmiyorum ama yakın olduğum 2 sınıf arkadaşım var. Onlarla gülüp eğleniyoruz. Ben ise kendimi çok günahkar hissediyorum.

Feraceyi Allah rızası için giymeye başladım ama kimse feraceli kız istemez diye çıkardım. Şimdi ise yine isteyen olmadı. Kendime olan saygıyı kaybettiğimi düşünüyorum.

Kendime karşı saygıyı kaybettigimi düşünüyorum. Bunu nasıl geri kazanabilirim?
Cevapla