Ne yapacağımı bilemedim. Lütfen yardımcı olur musunuz?

Öncelikle merhaba
Yaklaşık 4 sene önceydi ben ve çok yakin bir arkadasim var ve bununla beraber x kişisi diyelim. Ve bu x kişisi olduğu gruptan dışlanmıştı o sıra. En yakin arkadasimda nolucak bizimle takilsin demisti. Bende bu x kişisiyle asla yakin olmadim ama cok nazik ve samimi davrandim çünkü bu durum ne kendimde ne de başkasında yaşansın istemezdim. Bu arada kızla çok farklı düşüncelere sahibiz. şu an ise Ben baska okuldayim. Ve o da benim kuzenimle ayni okulda ve tanidiklarimi soruncada kuzenim onun arkadaşı yok sanirim falan dedi bana. Kız bana 3-4 aydır yazıyordu zaten sürekli bişey soruyor ve buluşalım mi diyordu. Geçen haftada ben sizin okula geliyorum seneye dedi. Ve Bugünde buluşalım mı yazdı. Ama beni lütfen yanlış anlamayin kız ile bulusmak istemiyorum. Kıza nazik ve iyi davrandim diye onun ile yakın arkadaş olmuyorum ama o beni sanirim öyle saniyor. Ve bunuda yanlış anlamayin çevrem biraz geniş. Ve kız bundan yararlanmak istiyor gibi hissediyorum. Çünkü benden bir kez tanıdığım bir erkekle alakali vs seyler sormuştu. Onda biraz daha kuşkulanmıştım. Neyse kusura bakmayin fazla uzattim. Bende kiza yazdim ki biz yazliktayiz çok inemiyoruz şehre dedim ( bu doğru bu arada). Ve bana sen bana yazarsin dedi. Ne yapmalıyım? Nazikçe nasıl durumu belirtebilirim? Ve son olarak okulda yakın arkadaşım var kızın sürekli yanıma gelmesini vs. istemiyorum. Yardımcı olursanız çok sevinirim. İyi Günler.
Ne yapacağımı bilemedim. Lütfen yardımcı olur musunuz?
Cevapla