Öncelikle merhaba
Yaklaşık 4 sene önceydi ben ve çok yakin bir arkadasim var ve bununla beraber x kişisi diyelim. Ve bu x kişisi olduğu gruptan dışlanmıştı o sıra. En yakin arkadasimda nolucak bizimle takilsin demisti. Bende bu x kişisiyle asla yakin olmadim ama cok nazik ve samimi davrandim çünkü bu durum ne kendimde ne de başkasında yaşansın istemezdim. Bu arada kızla çok farklı düşüncelere sahibiz. şu an ise Ben baska okuldayim. Ve o da benim kuzenimle ayni okulda ve tanidiklarimi soruncada kuzenim onun arkadaşı yok sanirim falan dedi bana. Kız bana 3-4 aydır yazıyordu zaten sürekli bişey soruyor ve buluşalım mi diyordu. Geçen haftada ben sizin okula geliyorum seneye dedi. Ve Bugünde buluşalım mı yazdı. Ama beni lütfen yanlış anlamayin kız ile bulusmak istemiyorum. Kıza nazik ve iyi davrandim diye onun ile yakın arkadaş olmuyorum ama o beni sanirim öyle saniyor. Ve bunuda yanlış anlamayin çevrem biraz geniş. Ve kız bundan yararlanmak istiyor gibi hissediyorum. Çünkü benden bir kez tanıdığım bir erkekle alakali vs seyler sormuştu. Onda biraz daha kuşkulanmıştım. Neyse kusura bakmayin fazla uzattim. Bende kiza yazdim ki biz yazliktayiz çok inemiyoruz şehre dedim ( bu doğru bu arada). Ve bana sen bana yazarsin dedi. Ne yapmalıyım? Nazikçe nasıl durumu belirtebilirim? Ve son olarak okulda yakın arkadaşım var kızın sürekli yanıma gelmesini vs. istemiyorum. Yardımcı olursanız çok sevinirim. İyi Günler.
Yaklaşık 4 sene önceydi ben ve çok yakin bir arkadasim var ve bununla beraber x kişisi diyelim. Ve bu x kişisi olduğu gruptan dışlanmıştı o sıra. En yakin arkadasimda nolucak bizimle takilsin demisti. Bende bu x kişisiyle asla yakin olmadim ama cok nazik ve samimi davrandim çünkü bu durum ne kendimde ne de başkasında yaşansın istemezdim. Bu arada kızla çok farklı düşüncelere sahibiz. şu an ise Ben baska okuldayim. Ve o da benim kuzenimle ayni okulda ve tanidiklarimi soruncada kuzenim onun arkadaşı yok sanirim falan dedi bana. Kız bana 3-4 aydır yazıyordu zaten sürekli bişey soruyor ve buluşalım mi diyordu. Geçen haftada ben sizin okula geliyorum seneye dedi. Ve Bugünde buluşalım mı yazdı. Ama beni lütfen yanlış anlamayin kız ile bulusmak istemiyorum. Kıza nazik ve iyi davrandim diye onun ile yakın arkadaş olmuyorum ama o beni sanirim öyle saniyor. Ve bunuda yanlış anlamayin çevrem biraz geniş. Ve kız bundan yararlanmak istiyor gibi hissediyorum. Çünkü benden bir kez tanıdığım bir erkekle alakali vs seyler sormuştu. Onda biraz daha kuşkulanmıştım. Neyse kusura bakmayin fazla uzattim. Bende kiza yazdim ki biz yazliktayiz çok inemiyoruz şehre dedim ( bu doğru bu arada). Ve bana sen bana yazarsin dedi. Ne yapmalıyım? Nazikçe nasıl durumu belirtebilirim? Ve son olarak okulda yakın arkadaşım var kızın sürekli yanıma gelmesini vs. istemiyorum. Yardımcı olursanız çok sevinirim. İyi Günler.
Aşk İlişkileri
YKS2026
Gündem
Dünya Kupası
Güzellik & Bakım
Alışveriş & Hediyeler
Kızlar Bir Adım Öne
Tatil & Seyahat
Arabalar
Astroloji & Burçlar
Eğitim & Kariyer
Gamer
Moda & Stil
Spor
Evcil Hayvanlar
Müzik & Etkinlik
Kültür & Sanat
Para & Ekonomi
Magazin
Diziler & Filmler
Cilt Bakım
Kişilik & Karakter
Saç Bakım
Çocuk & Ebeveyn
Yeme & İçme
Cinsel Yaşam
İnternet & Teknoloji
Ev & Yaşam
Özel Günler & Hijyen
Aile & Toplum
Diyet & Beslenme
Sağlık
Diğer