Etrafımda ki insanların hep çıkarcı olması da benim allah tarafından bir sınavım mı?

Etrafımda ki insanların hep çıkarcı olması da benim allah tarafından bir sınavım mı?
Herkesin bi imtihan türü vardır ya
Kimisi sağlığıyla , kimisi ekonomik gücü ile , kimisi çevresiyle vs vs imtihan edilir ya
Benim imtihanım da yalnızlık mı?
Ben gerçekten kötü bir insan değilim. Ekonomik gücümüzde çok şükür yerinde. Annem babam kardeşim ve ben çok eli açık bonkör insanlarız. Özellikle akrabalarımıza çok iyilik yaptık. Kim bizim ekmeğimizi yemişse hep bize düşman oldular. Hiçbir kuzenim beni asla sevmiyor. Ben onlara kötü bir şey yapmadım. Bu akrabalarımızın kızları kadınları özellikle bana karşı düşmanlıklarını kusuyorlar. Çünkü babama ve kardeşime güçleri yetmiyor
Neden benimle arkadaş olmayı denemiyorlar. Neden hep kötülük yapıyorlar. Bu da benim sınavım mı
Etrafımda ki insanların hep çıkarcı olması da benim allah tarafından bir sınavım mı?
Cevapla