Rahatsızlandım diye azar işittim, eşim haklı mı?

Eşim ve yakın arkadaşı butik açıp başına beni oturttu 1 aydır gayet iyi gidiyoruz. Sabah duş alıp çıktım biraz üşütmüşüm titremem vardı saçım falan dağınıktı. Yerleri silmemiştim vileda dışardaymış bulamamıştım. Birden arkadaşıyla uğramaya gelmişler eşim arkadaşının yanında ‘ne bu halin dükkanın hali ne hastaysan çık git bu şekilde esnaflık olmaz’ gibi laflar söyleyerek bağırdı. Çok ağrıma gitti çok üzüldüm çok ağladım sizce eşim haklımı
Rahatsızlandım diye azar işittim, eşim haklı mı?
Cevapla