Ai̇lem beni̇ anlamiyor kendi̇mi̇ çok değersi̇z hi̇ssedi̇yorum?

27 yaşındayım. İyi bir bölümden mezunum ancak ekonomik özgürlüğüm yok. Ailem benden hep daha fazlasını istiyor akademisyen olmak vs vs… Araba almışlardı geçen sene ve bir sene boyunca babamla araba sürdüm artık dayanamadım yaşıtlarım arabaya biniyor bende özel ders aldım ve bana derse ihtiyacımın olmadığını gayet iyi sürdüğümü bundan sonra pratik yapmam gerektiği söylediler. Birkaç kez tek başıma iş yerine gittim babamın öfkesi çok fazlaydı kapıyı açar açmaz tersledi beni. Sonra para kazanamıyorsun diyerek hakaretler etti. Annem eve su siparişi verdiğim için demediğini bırakmadı evde su varmış neden su sipariş etmişim. Aldığım sıvı sabuna bile karışıyor. Artık dayanamıyorum. Bir de kiloluyum 98 kilodayım bana sürekli kilo vermem konusunda baskı yapıyorlar kan tahlili vermiştim aralarında konuşuyorlar ne gerek vardı kan vermesine diye. Bunun haricinde de Ezgi’yi öldü sayalım boş ver kaybettik varsayalım dedi annem babam konuşurlarken duydum çünkü ben o kadar kötü vahim bir durumdaymışım ki hem para kazanamıyorum hem şişman en azından beni öldü bilirlerse kendilerini bu şekilde teselli ediyorlarmış. Ne yapmalıyım çok çaresizim? Bu arada liseye giden kız kardeşim var o da beni sevmiyor her gördüğünde öl Çok yaşa diyor. Ne yapmalıyım kendimi odaya kapatıyorum ağlıyorum sürekli
Güncellemeler
+1 yıl
Kız kardeşim öl Çok yaşa diyor
Güncellemeler
+1 yıl
Kız kardeşim öl diyor
Ai̇lem beni̇ anlamiyor kendi̇mi̇ çok değersi̇z hi̇ssedi̇yorum?
Cevapla