Aile & Toplum 27 yaşına girdim ilk kez otobuse bindim, garip degil mi? Gizli Üye (45 üstü) Takip Et FacebookTwitterWhatsApp 04 Yapay Zekaya Sor Evden cikmadigim icin hic binemiyordum... Güncellemeler+1 yıl Zengin degilim arkadaslar ailem tek basina cikmama hic musade etmedi bu gune kadar. Güncellemeler+1 yıl Tek basina hic bi yere gitmedim ve hic otobuse binemedim bu yuzden 27 yaşına girdim ilk kez otobuse bindim, garip degil mi? Cevapla Beğen Paylaş Takip Et 4 kişi beğendi
Makınelıtufek Takip Et Yoda Yaş: 28 , eic 95% +1 yıl Aile & Toplum konusunda 658 cevap paylaştı. Stede Trolunde ıcıne ettiniz mağaradamı yaşadın bu yaşa kadar 0 3 Yorumla Soran +1 yıl Yemin ederim trol degil Yorumla Makınelıtufek +1 yıl Afrıkayıda gezdim otobuse binmeyen görmedim Yorumla Soran +1 yıl İlkkez bindim tek basina. Ve İstanbul kart bastim. Yorumla
Gurbet_Kuşuu Takip Et Yoda Yaş: 35 , eic 97% +1 yıl Aile & Toplum konusunda 438 cevap paylaştı. Böyle otobüse binince dııddıt diye bir şey var basınca otobüse ötüyor onu kullandın mı? 0 1 Yorumla Soran +1 yıl Kullandim vallahi onu da ilkkez kullandim ilk sefer yanlis oldu ama adam ogretti Yorumla
sedat1aslannn Takip Et Xper 7 Yaş: 30 , eic 94% +1 yıl Yaşın otobusle ilgisi ne 0 2 Yorumla Soran +1 yıl Simdi 23 yasindakiler bile binebiliyor ben bu yasta ancak.. garip olan bu Yorumla sedat1aslannn +1 yıl Ben 14 yaşımda tek başima İstanbul'a gittim ve hayatımda ilk defa gittim ve gidebilecegim kimsem yoktu. Yani bunun yaşla ilgisi yok Yorumla
alcohólico Takip Et Guru Yaş: 33 , eic 93% +1 yıl Medeniyet olmuş senin için sanırım 0 1 Yorumla Soran +1 yıl Baya defisik geldi 😂 Yorumla
Asude-m Takip Et Guru Yaş: 46 +1 yıl Aile & Toplum konusunda 654 cevap paylaştı. hangi şehirde bindin? 0 11 Yorumla Soran +1 yıl İstanbul Yorumla Asude-m +1 yıl yaş kaç peki Yorumla Soran +1 yıl 27 olcam Yorumla Asude-m +1 yıl hayret valla :) bu yaşa kadar binmemiş olman. nerden nereye gittin peki? Yorumla Soran +1 yıl Yirmi dakkalik bi yoldu Yorumla Asude-m +1 yıl nerden nereye gittinin cevabı bu olmamalı :D Yorumla Soran +1 yıl Aman yeter o kadari 😂 Yorumla Asude-m +1 yıl avrupa yakası mı :) birgün de beraber gezeriz Yorumla Soran +1 yıl Ben evden cikamiyorum sen diyosun gezeriz Yorumla Asude-m +1 yıl hem sana evden çıkmayı öğretirim. kapalı mısın Yorumla Asude-m +1 yıl özgüvenli misin? Yorumla
Eğitilme Takip Et Master Yaş: 34 , eic 47% +1 yıl Aile & Toplum konusunda 6b cevap paylaştı. Nasıldı 0 13 Yorumla Soran +1 yıl Degisik Yorumla Eğitilme +1 yıl Ne gördün Yorumla Soran +1 yıl Alay mi ediyosunuz komik mi Yorumla Eğitilme +1 yıl Soruyorum. Merak ettim... Anlat Yorumla Soran +1 yıl Sorunda samimiysen eger, valla karti bile yanlis tuttum ama adam soyledi sonra iste guzeldi valla 😂 Yorumla Eğitilme +1 yıl Hahahaha. Adam bakışlar 🤣 adama kartı verirken ne düşündün 😁 Yorumla Soran +1 yıl Anladi zaten ilk oldugunu benimde ilk seferim yenge dedi 😂 Yorumla Eğitilme +1 yıl Hahaha hahahah şöför de şaşkın 🤣 Yorumla Eğitilme +1 yıl Anlaşmışsınız 😁 Kartı hangi yüzü doğruymuş Yorumla Soran +1 yıl Aklimda kalmadi inanki ben zaten yanlis yere sey ettim uste gorunen yere degil atta ki yere imis Yorumla Soran +1 yıl Heycandan anlamadim desem yeridir bi daha yaparsam kalir aklimda Yorumla Eğitilme +1 yıl Hahahah alttakine diye göstere bilirmişte. O da şaşkın yeni başladm. Ben yapayım demiş 🤣 Yorumla Eğitilme +1 yıl Sohbet için teşekkürler, bu Kadardı. Merak etmiştim. Benim çıkmam gerek. Hoş kal Yorumla
Stereo_ Takip Et Yoda Yaş: 24 , eic 95% +1 yıl Garip bir şeyi yok 0 1 Yorumla Soran +1 yıl Teşekkürler Yorumla
Neglüüü Takip Et Xper 6 Yaş: 30 , eic 100% +1 yıl evet çok garip 0 1 Yorumla Soran +1 yıl Bende çok heyecanlandim valla 😂 Yorumla
Uc_harfli Takip Et Xper 7 Yaş: 34 , eic 100% +1 yıl Ciddi değilim de 0 1 Yorumla Soran +1 yıl Ne yazikki ciddiyim Yorumla
arifersan08 Takip Et Xper 1 Yaş: 29 +1 yıl Yemesinler seni orada bebiş 0 1 Yorumla Soran +1 yıl Tek kalmadim yoksa kaorkardim Yorumla
LaNDaC Takip Et Yoda Yaş: 38 , eic 99% +1 yıl Aile & Toplum konusunda 714 cevap paylaştı. Garip olan ne :) 0 0 Yorumla
Ferhat0380 Takip Et Master Yaş: 39 +1 yıl Aile & Toplum konusunda 1,7b cevap paylaştı. Cok garip 0 0 Yorumla
KAYSERİ003800 Takip Et Xper 3 Yaş: 31 +1 yıl Oha koydemi yasiyon 0 1 Yorumla Soran +1 yıl İstanbul'da Yorumla
Kızlar & Erkekler Ne Diyor?
Cevap
16Cevap
Stede Trolunde ıcıne ettiniz mağaradamı yaşadın bu yaşa kadar
Yemin ederim trol degil
Afrıkayıda gezdim otobuse binmeyen görmedim
İlkkez bindim tek basina. Ve İstanbul kart bastim.
Böyle otobüse binince dııddıt diye bir şey var basınca otobüse ötüyor onu kullandın mı?
Kullandim vallahi onu da ilkkez kullandim ilk sefer yanlis oldu ama adam ogretti
Yaşın otobusle ilgisi ne
Simdi 23 yasindakiler bile binebiliyor ben bu yasta ancak.. garip olan bu
Ben 14 yaşımda tek başima İstanbul'a gittim ve hayatımda ilk defa gittim ve gidebilecegim kimsem yoktu. Yani bunun yaşla ilgisi yok
Medeniyet olmuş senin için sanırım
Baya defisik geldi 😂
hangi şehirde bindin?
İstanbul
yaş kaç peki
27 olcam
hayret valla :) bu yaşa kadar binmemiş olman. nerden nereye gittin peki?
Yirmi dakkalik bi yoldu
nerden nereye gittinin cevabı bu olmamalı :D
Aman yeter o kadari 😂
avrupa yakası mı :)
birgün de beraber gezeriz
Ben evden cikamiyorum sen diyosun gezeriz
hem sana evden çıkmayı öğretirim. kapalı mısın
özgüvenli misin?
Nasıldı
Degisik
Ne gördün
Alay mi ediyosunuz komik mi
Soruyorum. Merak ettim... Anlat
Sorunda samimiysen eger, valla karti bile yanlis tuttum ama adam soyledi sonra iste guzeldi valla 😂
Hahahaha. Adam bakışlar 🤣 adama kartı verirken ne düşündün 😁
Anladi zaten ilk oldugunu benimde ilk seferim yenge dedi 😂
Hahaha hahahah şöför de şaşkın 🤣
Anlaşmışsınız 😁 Kartı hangi yüzü doğruymuş
Aklimda kalmadi inanki ben zaten yanlis yere sey ettim uste gorunen yere degil atta ki yere imis
Heycandan anlamadim desem yeridir bi daha yaparsam kalir aklimda
Hahahah alttakine diye göstere bilirmişte. O da şaşkın yeni başladm. Ben yapayım demiş 🤣
Sohbet için teşekkürler, bu Kadardı. Merak etmiştim. Benim çıkmam gerek. Hoş kal
Garip bir şeyi yok
Teşekkürler
evet çok garip
Bende çok heyecanlandim valla 😂
Ciddi değilim de
Ne yazikki ciddiyim
Yemesinler seni orada bebiş
Tek kalmadim yoksa kaorkardim
Nasıldı peki
Garip olan ne :)
garip
Modeli neydi
Cok garip
Oha koydemi yasiyon
İstanbul'da
Ya da zenginsindir
Degilim