Güzel kadınlar neden hep dertlidir neden şanssız olur?

Çevremde herkes güzel olduğumu söyler ben kendimi pek beğenmem ama bana soracak olursanız annem dünya güzeli bir kadın ama babamla evlenmiş babam çok kötü bir adam hayatı hep kötü geçmiş benim de öyle saplantılı aşıklar başımın her yerde belaya girmesi annem zamanında kendini korumak için evlenmiş ben de öyle yapmayı düşünüyorum. Soğuk davranınca kendimi beğenmiş oluyorum azıcık sıcak davranınca hemen teklif ediyorlar çok yoruldum. Güzelliğin bedelleri gerçekten ağır oluyor mu bilmiyorum mutsuzum. Neden şansımız yok ve neden bunun bir bedeli var?
Güzel kadınlar neden hep dertlidir neden şanssız olur?
Cevapla