+1 yılBenim babam arabayı bir türlü kaldırmayı öğretememişti sinir krizleri yaşardı 😃. Sonra arkadaşım bir taktik verdi o gün öyle aydınlanmış oldumki o günden sonra hiç bir şey eskisi gibi olmadı. Bu arada ilk okulda da o arkadaşım okumayı öğretmişti vay be 🥹
22 Yorumla- +1 yıl
Aşırı sinirli oluyorlar ya :D kırk yıllık şöför bekliyorlar bende ehliyeti aldım “hadi gel kullan bakalım” dedi aman bir pişman etti beni “dur, çarpıcan, ezecen..”
- +1 yıl
Bu erkek milleti hep aynı 😃
En İyi Cevaplar
+1 yılAnnemin hem mutfakta hem araçta rakiplerini bir bir nakavt etmesidir. Mutfakta taraflardan birinin olay yerini terk etmesiyle sonuçlanır. Arabada giderken de “bi daha sizin kullandığınız arabaya binmiycem. indirin beni şurda. ben minibüsle giderim.” sözleriyle...
21 Yorumla- +1 yıl
dhsjdk :D tanıdık geldi
+1 yılBenim o mutfağa çözümüm tek girmek, her yer bulaşık dolu olsada, tabaktan tencereden yığın oluşsa da tek girerim, açarım şarkımı da söyleye söyleye yaparım mis gibi djfj
Diğer türlü mümkünsüz benim için, hem annem kızmasın, hem ben sinirlenmeyeyim işte.🙄19 Yorumla- +1 yıl
Dayanamayıp gelmiyor mu yanına :D
- +1 yıl
Yok valla almıyorum djdjd
Şimdi güsel de yapıyoz yani artık o da gelmiyor, güveniyor zavallı ellerime fjdkf - +1 yıl
sjsjs böyüük başarı gerçekten 😃
- +1 yıl
E tabiiiğğ dhdjd
- +1 yıl
Banada öğret bende bileyim, dur kahve eşliğinde anlat ☕️ ☕️ 🖤
- +1 yıl
Biz senle kahveye oturursak kalkamayız biliyosun dimi? Djdkd
- +1 yıl
Kesin hshsjsj 😃🥳 o yüzden oturmalıyız
- +1 yıl
Seve sevee.🫠🫠❤️
- +1 yıl
☺️♥️
+1 yılMutfak imkansız çünkü hiç alakam yok herhangi bir mutfak işiyle.. 😄
Araç konusunda ise artık adımı anarya giderek yazacak düzeydeyim.. Babama ben kızıyorum hatta bazen.. 😄119 Yorumla- +1 yıl
Haha mutfağa girmeye başla tatlım 😅 staj gibi düşün.
- +1 yıl
İşe mi başlayacam.. 😄
- +1 yıl
Evet seni işe alıyorum 😅
- +1 yıl
Yazarken bile bir tuhaf oldun değil mi.. 😄
- +1 yıl
Şu an nasıl bir manzara olacak onu düşünüyorum :D
- +1 yıl
Bence düşünmesi bile yakışıksız.. 😄
Şekil-fon ilişkisi yok bir kere.. 😄 - +1 yıl
Bence yakışacak, dene sen bi :D akşam karpuzu sen kes mesela 😍
- +1 yıl
Keserim ama dilimleyemem.. 😄
Zaten boşuna çatal da kirletmeyelim değil mi.. 😄 - +1 yıl
😒 zor zor.. kaçış yok eninde sonunda o mutfağa girilecek 😅
- +1 yıl
Mutfağa girerim tabi.. Ama ne için olduğu önemli.. 😄
- +1 yıl
Karpuz kesmeye sjsjdja 😅
- +1 yıl
Hayır.. 😄
- +1 yıl
Salata yapmaya? 😅
- +1 yıl
Parmağımı keserim.. 😄
- +1 yıl
Kesmezsin 😒 yüksük alırız sana :D
- +1 yıl
Hiç utanmıyor da.. 😄
- +1 yıl
😛
- +1 yıl
Teşekkür ederim hayatım.. :)
- +1 yıl
Rica ederim kurt bakışlım 😃🖤
Kızlar & Erkekler Ne Diyor?
Cevap
32Cevap
- Aile & Toplum konusunda 16b cevap paylaştı.
+1 yılSelam gadası 🙃
Artık babama diyorum sen arka koltuğa geçip rahatına bak diye. Yoksa ben sinirli o sinirli arabada birbirimize giriyoruz.10 Yorumla - Aile & Toplum konusunda 149,2b cevap paylaştı.
u +1 yılBen bunları tek yapıyorum
10 Yorumla
+1 yılAraba kullanırken babamla cidden çok tartışıyordum ya. Sürekli şuradan git, niye buradan gittin vs karışıyordu. En son bi tartıştık, tamam dedi bundan sonra karışmayacağım. Bu sefer de lazım olduğunda dahi söylemiyorum nereden gideceğimi xjsjxjdj şurayı bilmiyorum nereden gideyim diyorum, ben karışmıyorum nereden gidersen git diyor xjsjsjjs
19 Yorumla- +1 yıl
shjsjdk şaka gibi :D al işte naptın sen ya
- +1 yıl
Görüşümde "söylemiyor" yazacaktım ama akılsız telefon "söylemiyorum" diye düzeltmiş 😅
Ben naptım ya bence bende sorun yok, sorun babamda. Ortası yok sjsjsj - +1 yıl
Hem karışsın hem karışmasın :D yok daha neler karar ver sende 😃
- +1 yıl
Yahu lazım olduğunda karışsın, lazım olmadığında karışmasın diyorum ben 😂😂 gitmek istediğimiz yere giden üç yol varsa ben onlardan birini tercih ediyorum. Salsın beni o konuda karışmasın 😂 ama yine diyelim üç yol var ama ben üç yolu da bilmiyorsam, karışsın 😂
- +1 yıl
Karışmayacak işte küstürdün adamı :D bul sen yolunu Allah Allah ya
- +1 yıl
Navigasyon var neyse ki, buluruz yolumuzu 😎
- +1 yıl
😃 teknoloji sonuçta pekte güvenme sen, babanın gönlünü al
- +1 yıl
Yok yahu ne gönül alması, aramızda bir sorun yok 😂 babamla arkadaş gibiyizdir 😂 o gıcıklığına öyle yapıyor. Sonra söylüyor yani gülerek 😂
- +1 yıl
sjdkdk tamam süper o zaman 😃
- Aile & Toplum konusunda 313 cevap paylaştı.
+1 yılBeennn! Annemle mutfakta cok iyi anlasiriz ablamla anlasamazlar ama benle iyi yemek yapar annem. Babamda bir tek bana araba surmeyi ogretirken bagirip cagirmamisti ablamla kardesimin burnunun getirmisti 😅
11 Yorumla- +1 yıl
Şanslı şey :D
Aile & Toplum konusunda 721 cevap paylaştı. her iki taraftan biri (anne ya da kız) isteksiz olduğunda o durum oluşuyor.. mutfakta daha çok kız. çünkü zorla-nıyor, yapmaya, o yüzden yapım aşamasında karşılıklı gerilim oluşuyor. araba sürmeyi de baba istemiyordur kesin!
13 Yorumla- +1 yıl
Yoo annem her şeyi daha iyi biliyor o sebepten :D bana sarıyor, benim mutfaktaki çalışma tarzım ona uymuyor
- +1 yıl
:) teşekkür ederizz
Annemle mutfağa girsem aksine çok sevinir. Ne derse yapıyorum. Bir tartışma yaşamadım bugüne kadar. 😀 Babamla çok muhabbet etmiyorum mecburi kalmadan ama istediği şeyleri yaparım. Sadece benim istediğim şeyleri yapmayınca sonradan kendi pişman olur. 😀
10 Yorumla
+1 yılSoruda kendimi gördüm. Annemle aynı mutfakta isem sürekli "aman şunu şöyle yap, şuna şöyle dikkat et, dur şunu ben yapayım." Vs vs.
Gerçekten tartışmadan çıkan biri varsa helal olsun.😂12 Yorumla- +1 yıl
Babamla ise hiç tartışmayız açıkçası, canım babam.😂
- +1 yıl
shdjdl aynı biz :D valla bende tebrik ederim eğer varsa öyleleri 😅
+1 yılhahahahaha
illa ki bir laf sokma ya da bir tersleme
ya da benim çenemi tutamam neticesin de geriliyor ortam
elimde değil
dayanamıyorum ulan23 Yorumla- +1 yıl
shshdjs sakin olmalı :D
- +1 yıl
olamıyorum..
her şeyi hala kendilerinin bildiğini iddia ettikleri sürece
aynı evde yaşayayım ayrı evde olayım fark etmiyo
- +1 yıl
Yapacak bir şey yok valla :D ebeveyn olmak bunu gerektiriyor demek ki
+1 yılherşeye karışıyo sanki ben bilmiyorum 😒 bir de net uzman olduğum yemeklerde bile karışıyor ya 🤦🏻♀️ onu koydun mu bunu ekledin mi vs tepeme çıkıyo sinirlerim
14 Yorumla- +1 yıl
Hahaha aynen bizim tartışma konumuzda bunlardan ibaret “off çekil ayağımın altından diyo” yahu o çağırıyor o kovuyor 😅
- +1 yıl
ben anneme diyorum onu genelde
-anne lütfen git bak kalbini kırıcam sinirlendim bak! 😀😂😂 - +1 yıl
sjsjdj ben diyemiyorum ona öyle ya.. çok masum halleri var
- +1 yıl
benimkinin de masum halleri de ben dikimdir sinirlenince 😂😂😂
+1 yılYoktur bence. Hergün insan yorulmaz usanmaz mı ya, bağırarak dırdır ederek uyandırıyor :D ev temiz olsa bile b** götürüyor die bağırıyor. Hergün tartışırız :D
14 Yorumla- +1 yıl
shshsj sesli güldüm :D “daha dün temizlemedik mi lan bu evi” muhabbeti
- +1 yıl
Anakopatlar bunlar kfjıhuıdvhu
- +1 yıl
Güzel oldu, cuk oturdu 😅
- +1 yıl
öylee fmvkdnv
- Aile & Toplum konusunda 4,7b cevap paylaştı.
+1 yılYaa geçen benim oğlum (12 yaş) salatayı ben yapıcam dedi. Rakam dedim. Tartışmadan bitirdik. Bi hoşuma gitti ki...
13 Yorumla- +1 yıl
Siz anneler oğluşunuzla daha iyi anlaşıyorsunuz zaten :D
- +1 yıl
Anne olmayı seviyorum ama yeni yeni başladı ergenlik halleri, valla korkuyorum. Bisiklet aldık eveli sene, düştü kolunu direkten kırdı. Korktum büyüme çekirdekleri zarar görür diye, iyice büyüsün dedim kaldırdım bisikleti ta ki bu seneye kadar... Bu sene verdim gene... Düşmüş dizi parçalanmış. Nasıl oldu dedim... Aynı şekilde köşeyi dönerken virajı alamayıp düşmüş. Dirseğini de öyle kırmıştı. Dedi hızlı girme viraja. O da gireceğim dedi. Bisikleti hız için kullanıyorum dedi. O zaman izin vermem dedim. Sen bilirsin dedi. Ay hiç böyle inatlaşmamıştı. Şaşırdım. Anlattım, konuştum. Büyüme çekirdeklerini anlattım... Ne diyim? Şaşkınım.
- +1 yıl
Eh kanı hızlı akıyor :) bırak atsın enerjisini. Herkes düşe kalka büyüdü sonuçta..
- Aile & Toplum konusunda 604 cevap paylaştı.
+1 yılAnnem mutfağa girince ben çıkmak istiyorum 😃
Babamla anlaşma yapıp öyle arabaya biniyorum yoksa yürümez bu işler😄12 Yorumla- +1 yıl
Zeki kız :D
- +1 yıl
😍
+1 yılBen varım. Babam araba kullandığımda emniyet kemerini takar arkasına yaslanır çıt çıkarmaz. Mutfakta annem yanıma bile uğramaz
11 Yorumla- +1 yıl
Şanslı şey 😅
Mutfakta birisi yanımda olmasından hiç hoşlanmıyorum, daralıyorum resmen, annemi yardım için çağırmayı seviyorum nfodkdpdkd.
11 Yorumla- +1 yıl
shsjs çakaaal 😃
+1 yılAnnemle mutfağa girdiğimizde sürekli şey oluyor mutfaktan çıkamıyoruz sürekli tartışma oluyor ama iyi yani.
12 Yorumla- +1 yıl
Araba sürmeye de ya çok acele ediyor ya da geç söylüyor bende bıraktım sürmüyorum
- +1 yıl
Bırakma araba kullanmayı..
Aile & Toplum konusunda 1,8b cevap paylaştı. Yok bende öyle sorun olmadı 😅 Araba sürmeyi Kolay kavradım ilk en başında manuel vites olduğundan kavrama pek alışık değildim stop etme biraz Oluyor du ama şimdi sürdüğüm zaman ettirsem de Çok az ederim yokuşa gelmezsem rahat Sürüyorum
10 Yorumla
+1 yılbabam yok
annemle de aynı ortamda kalmamaya özen gösteriyorum bir süredir12 Yorumla- +1 yıl
Anneyle ayrı kalınır mı?
- +1 yıl
gerektiği kadra diyelim
- Aile & Toplum konusunda 1,3b cevap paylaştı.
+1 yılAnnemle tartıştığım çok nadir olur.
Ama bazen çok boş muhabbet ediyor.
Bir kulağım ile dinliyorum.
Diğer duyu organlarım ile kendi işlerime bakıyorum 😁20 Yorumla
+1 yılAynen yaa... Girer girmez iş veriyor annem bana, yaparken de konuşuyor: bir kere de ben demeden bi iş yapın diye. Sırf bundan dolayı odama sürahi ve su götürüyom ben. Bi de annemle tartışma çıkmasın diye odamı derki toplu tutuyorum :)
Ama bir yandan o da haklı...
Bütün gün iş yapmak kolay değil10 Yorumla- Aile & Toplum konusunda 5,6b cevap paylaştı.
+1 yılAnnemle çok kez yemek yaptım tartışmadım. Babamla yine aynı şekılde uzun yol , il içi araç kullandım yine tartışmadım. Babam ne müziğe , ne ses seviyesine ne de hızlı kullanmama karışmaz
10 Yorumla Tabiki hayır 🤺 ama çözüm yolları buldum 🤔 ben mutfaktayken kapıyi kitliyorum artık hihihi 🤓 bağırması içinde müzik kutusu aldım duymuyorum 😈.
Çıkınca biraz işkence vs oluyor ama olsun 🔥🔥🔥10 Yorumla
+1 yılDaha gençken annemle böyleydi ama şimdi mutfakta o beni ben de onu biliyorum. Çenemizi yormak yerine mantığımızı kullanıp uyumlu bir ekip çalışması yapmak daha verimli oluyor bizim için :)
10 Yorumla
+1 yılMutfağa ben girdiğim için pek karışmıyor, oturuyor oturduğu yerden söyleniyor, ama çok tatlışş😍❤️canım annem☺️
23 Yorumla- +1 yıl
Benim annem o 😃
- +1 yıl
@gülümserkene ❤️😍
- +1 yıl
☺️
+1 yılergenlerde fikir çatışması her zaman olur anne ile baba ile girilen tartışmalar kendini ıspatlamaya kanıtlama çalışmak olarak tanımlanabilir.
10 Yorumla
+1 yılAraba kullanmıyorum, mutfağa da girmiyorum bir ömür beni şu iki şeyi yaparken görememştir kimseksmdndd
10 Yorumla
+1 yılEvet, edi ile büdü gibi tatlı atismalarimiz oluyor sonrasında kahkahayla bitirmemiz, 😅daha güzel oluyor..
10 Yorumla
+1 yılRahmetli babam binerdi yanıma dilediğim gibi kullanırdım 1 tek kere tartışmadık akıllı da kullanmazdım yani 🥺
10 YorumlaYav hiç sorma baba yanındayken geriliyor insan bisey derse gaza yumuluyurum daha çok o zaman susuyor kaza yaparız diye 😂
10 YorumlaVar ben🖐️ çünkü baktım dır dır kavga basliycak onu mutfaktan çıkarıp yemeğe kendim girişiyorum böylelikle kafam rahat oluyor 😂
10 Yorumla
+1 yılO yüzden ilk onlar işini hallediyo ondan sonra ben hallediyorum sırasıyla uğraşamam tartışmayla falan dkemşföl
10 Yorumla
+1 yılKavga eder küser bana hepsini kendisi yapar annem babamsa yok
10 YorumlaBen bu yaşıma kadar ne zaman babamı bir yere götürsem sonun da kavga ederiz
10 YorumlaTabii ki de hayır. Tartışmadan duranı ayakta alkışlıyorum 👏🏼 Ben beceremiyorum çünkü
10 YorumlaAile & Toplum konusunda 1,9b cevap paylaştı. melesef yok tur eğer kurtulan varsa bilinki üveydir 🤓
10 Yorumla- Aile & Toplum konusunda 1,3b cevap paylaştı.
+1 yılYemek yaparken evet iş yaparken hayır. Ben onu beğenmm o da beni.
10 Yorumla
+1 yılBen hiç tartışmıyorum hatta annemle mutfakta olmak birlikte yemek yapmak daha güzel
10 Yorumla
+1 yılAraba konusunda babamdan sürekli azar işitiyom adam sürüşümü sevmiyo hep bisey sölüyo
10 Yorumla
+1 yılAnnemle tartismam ben.🤗Öyle çok seviyorum ki onun o minnoş kalbini kirar miyim ben. Allah korusun.
10 YorumlaAnnemle mutfağa girmedim ama babamla tartışmadım pek 😅
10 Yorumla
+1 yılYok hayır 😅 o yüzden hep yalnız mutfağa girerim 😅😅
10 Yorumla
+1 yılEskiden adim atsam babam eleştirdi zaten pek aramız yok
10 YorumlaAile & Toplum konusunda 2,2b cevap paylaştı. Ben eskiden aşcıydım mutfakta kimse bana laf etmez gayet güzel yemekler yaparım evde
10 Yorumla- Aile & Toplum konusunda 2b cevap paylaştı.
+1 yılMutfak kadınların er meydanidir bence.
Er meydaninda da her zaman cekismeler olur.10 Yorumla Aile & Toplum konusunda 483 cevap paylaştı. Hahah 🤣 Annem değil de daha çok babam ile benzer durumu yaşıyoruz. 😐
10 Yorumla
+1 yılannemle mutfağa girmedim ama babamla çok yol yaptık..
20 senedir araba kullanıyorum hala edecek laf buluyor..10 YorumlaVar ben cunku babam bısey dese bır daha o laf ettıgı seye elımı surmeyecegımı bıldıgı ıcın gıkını cıkaramaz kanks
10 YorumlaAnnemle tek tartıştığım yer mutfak değil ama orada ayrı bir işkencesi oluyor, babamla neredeyse hiç tartışmam bile.
10 Yorumla
+1 yılKızlara sormak lazım bunu 😀
16 Yorumla- +1 yıl
Niye? Erkekler mutfağa girmiyor mu veya araba kullanmıyor mu :D
- +1 yıl
Şimdi sofradan kalktım annemin dediği söz şu lokmayıda yesene 😀
- +1 yıl
Tabağını kaldırmıyor musun? 🤨
- +1 yıl
Kaldırmadım 😀
- +1 yıl
Başak burcuyum ben bide 😂
- +1 yıl
lan piüüüh 😒
+1 yılYok ya orası çok tehlikeli hepsi mekanı terketmek de sonuçlanıyor
20 Yorumla
+1 yılCağnım babam benimle tartışmaya girmez.
20 Yorumla- Aile & Toplum konusunda 309 cevap paylaştı.
+1 yılBu konularda hiç tartışma olmaz bizde...
10 Yorumla
+1 yılEn son küçük bir azar işitmiştim haklıydı sultanım
10 Yorumla
+1 yılBen varım hiç tartışma ortamları değil bunlar
10 Yorumla- Aile & Toplum konusunda 891 cevap paylaştı.
+1 yılTartışma olmaz bizde genellikle
10 Yorumla Var diyorlar ama hiç görmedim
10 Yorumla
+1 yılYoookkkk aslaaaa maalesef
10 YorumlaYemek yapmada iyi oldugum icin tartismiyoruz
10 YorumlaBirlikte çookk yemek yaptık
10 Yorumla- Aile & Toplum konusunda 1b cevap paylaştı.
+1 yılHahaha imkansız gibi bi sey
10 Yorumla
+1 yılVah canııım neler yaşatıyorlar sana öyleee 😂
10 Yorumla- Devamını Gör (22)
Detaylı bilgi
Bu paylaşımı beğenmene sevindik!
Kendi cevabını paylaşmak ister misin?
Aşk İlişkileri
YKS2026
Gündem
Dünya Kupası
Güzellik & Bakım
Alışveriş & Hediyeler
Kızlar Bir Adım Öne
Tatil & Seyahat
Arabalar
Astroloji & Burçlar
Eğitim & Kariyer
Gamer
Moda & Stil
Spor
Evcil Hayvanlar
Müzik & Etkinlik
Kültür & Sanat
Para & Ekonomi
Magazin
Diziler & Filmler
Cilt Bakım
Kişilik & Karakter
Saç Bakım
Çocuk & Ebeveyn
Yeme & İçme
Cinsel Yaşam
İnternet & Teknoloji
Ev & Yaşam
Özel Günler & Hijyen
Aile & Toplum
Diyet & Beslenme
Sağlık
Diğer 
