Çok hasta olduğum bi gün arkadaşımdan beni evime bırakmasını rica ettim. Ben de benzin koyarım diye düşünüyordum. Evlerimiz 10 dakika uzaklıkta araba ile. Fakat arkadaşım beni evime bırakıp benden nakit 100 tl aldı bu davranış hakkındaki düşünceleriniz nedir?
Güncellemeler
+1 yıl
Edit: Samimi bir kız arkadaşımdı benim. Benzin almayı zaten teklif ettim, benden nakit olarak 100 TL aldı ama
Hasta olduğum gün arkadaşım beni evime bırakırken benden para aldı, ne düşünüyorsunuz?
Kızlar & Erkekler Ne Diyor?
Cevap
16Cevap
Bu arkadaşin sevgilin falan mi yoksa samimi bir arkadaşin mi
Bence almamali oyle bir arkadaş mi. olur hastasin zor durumdasin işte
Mazot 30tl, 100km de, 6-10lt yakıyor. ORT 8 desek, 10dakika yolda 10km git 10km gel olsa, 20km, biraz fazla, almış galiba
hahahahha para üstü istiyormuşum.. gerçekten şaka gibi insanlar
Bi daha, taxi çağır
yontulmamış bir kelesteymiş o arkadaş sanmışsın sen bırak hastalıgı es geçtim 10 dk yere arkadasını götürsen ne olur
Cok saçma bir durum böyle bir arkadaşın varsa uzak dur bence
Burasi t. c arkadasin korsan taksici olmus haberin Yoh jskxks
@Şeytan-03 ne diyon be m. ql
T. C de yaşamak gerçekten hiç stresli degil ahajajjs
@Şeytan-03 bu ablanın sorunu git onla hallet
@Şeytan-03 ahahahahha beyinsiz oldugun için ölmelisin...
100₺ fazla olmuş. Ancak parası olmayabilir bilmitorum
İletişimini kesmelisin bence çıkarcı insanlar hayatının her döneminde sana zarar verebilir.
Ne biçim bir arkadaşın var
Mazot olmus 30 lıra kanks sjsjd artık kımse kımseyı babasının hayrına sağa sola goturmuyor
Bir daha iletişim kurma bence
Böyle arkadasmi olur ya
Muattap bile olmam daha
Farketmez iletiismi kess
Yuh aga insanlık ölmüş
Eski arkadaşın*
Arkadaşlığı kes.
Artık arkadaşın olmamalı
Saka mi bu
keşke
Neden verdin? Olan olmus mjhabbeti kes. Yaziklar olsun ona
Yolmuş seni.
Ayıp etmiş.
Sen samimi oldugunu saniyormussun
Helal olsun