Hasta olduğum gün arkadaşım beni evime bırakırken benden para aldı, ne düşünüyorsunuz?

Çok hasta olduğum bi gün arkadaşımdan beni evime bırakmasını rica ettim. Ben de benzin koyarım diye düşünüyordum. Evlerimiz 10 dakika uzaklıkta araba ile. Fakat arkadaşım beni evime bırakıp benden nakit 100 tl aldı bu davranış hakkındaki düşünceleriniz nedir?
Güncellemeler
+1 yıl
Edit: Samimi bir kız arkadaşımdı benim. Benzin almayı zaten teklif ettim, benden nakit olarak 100 TL aldı ama
Hasta olduğum gün arkadaşım beni evime bırakırken benden para aldı, ne düşünüyorsunuz?
Cevapla