Böyle bir babanız olsa ne yapardınız Allah aşkına?

Hiçbir zaman ilgilenmemis, sevmemiş, gelip yanına konuşmamış, derdin var mı diye sormamış. Gerçekten hiçbir duygusal bag falan vermemiş ve gerçek anlamda yaptığı tek şey de sana bakmak. Kedi, köpek bakmak gibi bakmak ki öyle olsa yine iyi en azından hayvan bakanlar hayvanlara ilgi gösteriyor. Ve en sonunda gelmiş, sen nasıl evlatsin muamelesi yapıyor, ben 6 yıldır intihar etmeyi düşünüyorum bunun haberi bile yok ve gelmiş bana sen nasıl beceriksiz, hayırsız bir evlatsin demeye getiriyor. Bu nasıl baba a q ben babaliktan reddettim aga böyle baba olmaz. Bayağı para kazanıyorum artık yakın zamanda bana bakmak için ne kadar para harcamışsa hepsini vereceğim sonra da hayatımdan çıkaracağım. Siz olsanız ne yapardınız? Gerçekten evcil hayvanı olanlar hayvanlara daha iyi bakıyor a q.
Böyle bir babanız olsa ne yapardınız Allah aşkına?
Cevapla