Sizin böyle bir babanız olsa ne yapardınız?

Yaklaşık 3 yıl önce babamla tüm iletişimimi kestim. Sebebi ise zaten dayanılmaz bir insan olması dışında anneme ihanet etmesi ve onun bir çok kez annemin intihara kalkışmasi. En sonuncu olaydan sonra abimi alıp annemi kaçırdık hastaneden o gün bugündür görünüyorum. Ama annem 33 yıllık bağımlılık mi çaresizlik mi bilmiyorum affetti onu evine geri döndü. Benden de babamı affetmemi istedi ama kabul etmedim bana o da düşman olur gibi. Şimdi ise evlenmeyi düşündüğüm bir erkek arkadaşım var ve ben babamı görmek istemesem de annemi nikahta gormek istiyorum. Annem kocasının yani babamın yanında her zaman onun tarafını tutuyor tek gel desem gelemez. Babam ise af dileyip elini öpüp evlenmememi istiyormus duyduklarıma göre , çünkü o kadar okutmuş parami yemesi gerekiyormuş. Ben pratisyen hekimim kendi işimi hayatımı kurabilirim şimdilik abimle yaşasam da ne babama ne başkasına ihtiyacim yok aslında. Sadece evlilik süreci için görüşmeli miyim yoksa direkt kendi istediğim şekilde direkt evlensem mi bilmiyorum.
Güncellemeler
+1 yıl
Güncel durum uzun bir mesaj atarak beni ve kimseyi rahatsız etmesini , saygılı davrandığı sürece ben de saygılı olup baba yerine koyabilicegimi vs yazdım. Sonrasında telefonla süren kavgalar , hakaretler... Annem yanınıza gelicem bana bilet alın demişti , bilet aldık hatta araba ayarlayıp ordan almaya çalıştık. En son ne mi oldu alınan bilet yandı , annem böyle davranicaksaniz aramayın beni dedi ve biz yine kaldık sap gibi ortada. Çok iğrenç bir şey. Bunlari okuyan anneler siz böyle olmayin
Sizin böyle bir babanız olsa ne yapardınız?
Cevapla