Merhaba. Ben 22 yaşında genç bir kızım. 6 abim ben ve babam Senenin yarısında kıbrıstayız. Burada barımız var gazinolardayım. Kumarhane ortamını alkolü sigarayı maddeyi silahı vurmayı herşeyin en kötüsünü ben maalesef bilirim. Yılın diğer yarısında da Bodrumdayız. Bodrumda da babamın barı var. Küçüklüğümden beridir bu ortamlarda büyüdüm. Ancak hiç zarar görmedim çünkü beni koruyan sürekli yanımda olan abilerim ve babam var. Çok güzel paralar kazanıyoruz o bakımdan sıkıntı yok ama doğru düzgün arkadaşlıklar kuramıyorum. Hem abimlerin baskısı hem kötü ortamdan dolayı çevremde iyi bir insan çıkmadı karşıma. Olduysa sadece arkadaşım oldu kimsenin sohbetlerine meze olmadımda dostlarımız hariç. İlişkim olmadi. Normal insanlar şu ortamdan biriyle bir ilişki kurar mı?
Kumarhane ortamında büyüyen bir kız ile ciddi düşünür müsünüz?
Ortam ve çevre çok önemli, belki sen kendini o ortamda muhafaza etmişsindir her yönden her konuda ama bulunduğun ortamın dışarıya verdiği izlenim herkes tarafından bilindiği için haliyle sende ön yargıyla karşılaşabilirsin.
Her insan sansi hakeder ki, insanlari yasadiklari yere, dini inancima gore yargilayamam. Tanimayi secerdim. Lakin bu dusunce de yasadigin cevre de kac kisi olur bilemem, ulkemizde kisiden cok, yaptigi ise cevresine bakılıyor maalesef
0
7 Yorumla
Soran
+1 yıl
gayette temiz çalışıyorum ya giyim kuşamdan yargılanırım belki 😅 haramın helalinden kazanıyorum
Hwhaha, sen patron kadinsin, giyim kusamindan niye yargilanacaksin, sana laf atani abilerin yere serer zaten😀😀 haramin helalinden de guzelmis guldurdun beni, sansin acik olsun o zaman ne diyeyim ki😊😀
Ama surekli o ortamlarda takilma sen de. O ortama gelen erkegin ne icin geldigi belli, seninle uzun vadeli dusunmedigi icin, abinlerde hakli tabi yere sererler... disari cik, arkadaslarinla kafelerde bulus, gerekirse unv oku bitirmek icin degil cevre edinmek icin😊😀 sen o ortamin kadini degilsin ama seninle o ortamda tanisan seni oyle algilayacak... o ortamdan arada uzaklas
Paranla rezil oluyorsun sen de, para var ama huzurlu es yok misali😀😀 o ortamlarda bulunmana nasil razi oluyor ailen, o ortamda bulunuyorsan sarkintilik eden cok olur, bu belliidir
Konu senin iyiliğin değil o açıdan yargılamam kimseyi ancak evlenmek istediğim kişinin o tarz ortamlarda çalışması rahatsızlık verir. Ailenin ne yaptığının önemi yok
Mafya Baya tanıdığım var memleketim olan ilçe evcilerin komşu ilçesi var dinar oranın insanları genelde sert ve arkalı insanlar baya baya adam öldürürlerdi severim yani mafyalari