Kumarhane ortamında büyüyen bir kız ile ciddi düşünür müsünüz?

Merhaba. Ben 22 yaşında genç bir kızım. 6 abim ben ve babam Senenin yarısında kıbrıstayız. Burada barımız var gazinolardayım. Kumarhane ortamını alkolü sigarayı maddeyi silahı vurmayı herşeyin en kötüsünü ben maalesef bilirim. Yılın diğer yarısında da Bodrumdayız. Bodrumda da babamın barı var. Küçüklüğümden beridir bu ortamlarda büyüdüm. Ancak hiç zarar görmedim çünkü beni koruyan sürekli yanımda olan abilerim ve babam var. Çok güzel paralar kazanıyoruz o bakımdan sıkıntı yok ama doğru düzgün arkadaşlıklar kuramıyorum. Hem abimlerin baskısı hem kötü ortamdan dolayı çevremde iyi bir insan çıkmadı karşıma. Olduysa sadece arkadaşım oldu kimsenin sohbetlerine meze olmadımda dostlarımız hariç. İlişkim olmadi. Normal insanlar şu ortamdan biriyle bir ilişki kurar mı?
Kumarhane ortamında büyüyen bir kız ile ciddi düşünür müsünüz?
Kumarhane ortamında büyüyen bir kız ile ciddi düşünür müsünüz?
Cevapla