Evren tesadüfen oluşmuş bilmem kaç yıldır böyle. 4 seneden beri hep tesadüf görüyorum. Biz maymundan geldik o zaman ruhumuz yok mu?

Evren tesadüfen oluşmuşsa o zaman ölümden sonra yaşam olmaz. Hep Allah yarattı derdim. Ancak tüylerim yukarı kalkınca evrime inanıyorum. O zaman insanlar öldükten sonra yok mu oluyorlar. Ve dinler masal öyle değil mi? Bence beynimiz bizim Tanrımız.
Evren tesadüfen oluşmuş bilmem kaç yıldır böyle. 4 seneden beri hep tesadüf görüyorum. Biz maymundan geldik o zaman ruhumuz yok mu?
Cevapla