Sağcılar bile feministlerden iyidir haksız mıyım?

Hiç abratmıyorum sağcılar bile şu ülkeye ve dünyaya feministler kadar zarar vermedi. Günümüzde herhangibi bir konuda eşitlik yoksa sebebi net feministler ve SJW destekçileridir. Belkide günümüzün en büyük problemi bunlar, siz farkında olsanızda olmasanızda.

Not: fÖmÖnöZömÖn Nö öLdÖğNö ÖğRön diyen arkadaşlar bi iptirin gidin gözünüzü seveyim ya feminizimin ne olduğunu sizden iyi biliyorum boş duyar kasıp eşitlik ayağına yemeyin bizi allah aşkına gelmeyin siz soruya ya uyumaya devam edin siz
Sağcılar bile feministlerden iyidir haksız mıyım?
Cevapla