Kadın Erkek Eşit Değil Denktir Ve Feminizmi Neden Desteklemiyorum?

bu yazıda hiçbir art niyetim yok hakikaten yanlışlarımı yorum atın düzelteyim.
birde hepaini okumadan oy kullanmayın

Öncelikle feminizmi neden desteklemediğimi söyleyeyim.

feminist kadınlarımız "bayan" hitabını genellikle tercih etmiyor , bubun nedenini sorduğumdaysa bayanın "bay" kelimesinden türediğini söyleyenler oldu.

o şahsiyete soruyorum (herkez alınmasın) feminizmde "female" yi temsilen "fem" var.

ancak buna ne yazıkki herhangi bir tepki göremedim.

çare bence feministlik değil , birkere ülkemin insanı feminizmi "erkek düşmanlığı" olduğunu sandıkça erkeklerin çoğu bu görüşe direkt olarak karşı duracaklardır.

bunun nedeni daha çok kadına hak vermek istemesi (erkeğe eşitlemek için ama yanlış anlayanı var bu hak işini) veya isminde "fem"olduğundan psikolojik olabilir. bu yüzden feminizm pek tutmaz , bende ısınamadım.

eşitliğede inanmıyorum ben eşit değiliz biz

(genel olarak)
erkeğin fiziksel gücü , mantığı dolayısıyla bazı işlerde daha başarılı olur bu bir gerçek.

inşaat işçiliği , hakimlik bunlara örnek verilebilir.

tabiki bunları kadınlarda yapabilir ancak genel olarak gücü inşaat işçiliğine yetmez , ve hakin olarak duygularını işin içine katabilir (herkez katar demiyorum).

kadınsa duygusal , sosyal olarak daha gelişmiştir.
empati yetenekleri daha iyidir. bu yüzden halkla ilişkiler gibi alanlarda daha başarılılar

ayrıca aileyi kadın bir arada tutar şu anda bütün dünya liderleri erkek olasa o bütün dünya liderlerini kadın bir "anne" olarak yoğurmuştur. sen şu an neysen bir kadın sayesinde osun

Eşit değiliz arkadaş fiziğimizde birimizde delik birimizde çıkıntı birimizde fiziksel güç diğerimizde estetik var herşeyimiz farklı ve hala eşit olmaya çalışıyoruz.

denk olmamız gerekli denk insana erkek ya da kadın olduğu için değil İNSAN olduğu için saygı göstermemiz gerek.
birbirimizin iyi olduğu yanları kullanmamız gerekli ve birbirimize göre iyi yanlarımız kötü yanlarımız var.

görüşleri alalım. :)

Katılıyorum Eşit Değil DENK olmalıyız
Katılmıyorum
Kısmen katılıyorum
Erkek Üstündür
Kadın Üstündür
Yaşını ve cinsiyetini belirt, oyunu kullan:
Kadın Erkek Eşit Değil Denktir Ve Feminizmi Neden Desteklemiyorum?
Cevapla