Bugun Arkadasimla bi mekana gittik makarna siparis ettim. Abi 200 tlm falan gitti saka mi bide bildigin normal makarna tomates soslu. Bimdeki 5 tl makarna daha iyi o derecee. Ben evde daha iyi yaparim asiri kaziklandim ve sinirlendim resmeb bukadar param bosuna gitti hani bari guzel olaydi parasina degseydi. Neyse bide ustune adam bahşiş istiyor terbiyesizler gibi. Benim bildigim bahşis gonulden istenince verir bu gelmiş soruyor ciddi mi yahu bunlar? Neyse demem o ki ben asiri utangac biriyim bende hayir dedim ama asiri utandim hayir derken.. normal mi? Yani bidahakine nasil daha kibar reddederim? Cok utaniyorum ama herseyede evet demek zorunda degilim benim hic sevgilim olmadi bide bi mekana gidiyoruz yemek yiyoruz arkadasla ben o kartta yazan isimmleri bile bilmiyorum parmagimla gosteriyorum ne istedigimi kartta... ya gercekten acilmak istiyorum cok utangacim evet guzel bi kizim bana bakanlar da oluyor disarda ama cok utaniyorum asiri gercekten... bu sekilde nasil kisnetim acilicak hadi acildi diyelim ben nasil yemege gidicem onunla? Hem utanirim ne istedigimi söylemeye hemde onun önünde utanirim. yemeye. nasil yenicem bu pisirikligi? Okul is vs heryrrde hep pisiriktim. Bunun yuzunden okul okumadim. 2 yildir issizim... napcam bilmiyorum hayatimi asiri olumsuz etkiliyor kendimi kapatmisim herseye
Güncellemeler
+1 yıl
Napcam
Aşk İlişkileri
YKS2026
Gündem
Dünya Kupası
Güzellik & Bakım
Alışveriş & Hediyeler
Kızlar Bir Adım Öne
Tatil & Seyahat
Arabalar
Astroloji & Burçlar
Eğitim & Kariyer
Gamer
Moda & Stil
Spor
Evcil Hayvanlar
Müzik & Etkinlik
Kültür & Sanat
Para & Ekonomi
Magazin
Diziler & Filmler
Cilt Bakım
Kişilik & Karakter
Saç Bakım
Çocuk & Ebeveyn
Yeme & İçme
Cinsel Yaşam
İnternet & Teknoloji
Ev & Yaşam
Özel Günler & Hijyen
Aile & Toplum
Diyet & Beslenme
Sağlık
Diğer