Bu hayvanlar alemi de ne biçim ortamdır ya. Biri korkunca ölür, diğerinde erkek doğurur, biri çocuğunu yer, diğeri kıskançlıktan ölür ohooo. Dipno: Sınavdan çıkanlar bu sorudan muaftırHele hele şovmen mirketlere bak sen. Aynen karşim en çok sen seviyon tm
Bunu diyenler neye dayanarak söylüyor bunu? Hayvanları anlama kılavuzu çıktı da benim mi haberim yok. Sevdiği ne malum yani? Belki bir şeye üzülmedi hayvan.
Uzun bir inceleme süreci olmuştur yüksek ihtimalle beraber gezdiği bir dişi/erkektir ve daha sonra başkasıyla görünce ayılıp bayıldığını görmüşlerdir ona dayanarak söylüyor olabilir. Ama şahsi fikrim her şeyi edebiyata duygusala bağlayan duyarcı Twitter team’in b*k yemesi bı
Ah bi Twitter’ı görsen neler neler. Mesela adam sevgilisine çiçek alıyor yere göğe sığdıramıyorlar Twitter da yok nasip olur mu bilmem ne. Siz böyle ‘olması gerekeni/doğru olanı’ en ufak şeyleri büyütüp allayıp pullarsanız sığır adamlar sığır kalmaya devam edecektir. Ufacık bir düşüncede ölüp bitmeye devam edersen adam neden sürekli ince biri olsun ki? Bak yine coğrafyadan yana varoluşsal sancılara girdim
Bir de bunun geriden gelen ve twittera yetişmeye çalışan kısmı var: İnstagram.
Keşfette bahsettigin gibi trilyon twet olur gönderi olarak. Her seferinde de aynı şey, etiketlemeler falan. Gerçekten normal şeyler bile abartiliyor, çok sıktı.
En İyi Cevaplar