Kadının üstünlüğü?

Ben hayatın birçok alanında kadınların üstün olduğunu düşünüyorum. Mükemmel varlıklar olduğumuzu düşünüyorum. Erkeğin kadını haketmesi gerektiği gibi düşüncelerim var sizin görüşünüz nedir peki? Lütfen kırıcı olmadan kendi görüşlerimizi yazalım
Kadının üstünlüğü?
Cevapla