Nasil is yapmiyo ama cok is yapiyomus gibi gorunebilmeyi basarabiliyolar
#iş
#isyapiyogorunmek
ve haksiz kazanc elde ediyolar
#iş
#isyapiyogorunmek
ve haksiz kazanc elde ediyolar
Ben tr de kısa süreli çalıştım daha çok yurt dışında çalışıyorum ama bence TR deki en büyük sorun, yöneticilerin , bakın çalışan demiyorum lütfen dikkat edin, yöneticilerin çok vizyonsuz ve yeteneksiz olması, bu nedenle de çalışanlarına bir yön veremiyorlar bu da aslında çok iyi olan çalışma gücümüzü doğru kullanamamaya neden oluyor, ben de bir yöneticiyim Cambridge de çalışıyorum ama bence acilen TR de bu konuya dikkat edilmesi lazım.
Bu ülke de işini aşkla yapan bir sürü insan var.
Haksız kazanç olayına gelirsek gerçekten ülkemizde haksız kazanç sağlayan 1e aldığı ürünü 10'a satan birçok insan var ki! Bu konuda maalesef haklısın. Bunun önüne maalesef geçilmiyor.
Ben bu konuda mütevazi olamayacağım benim mesleğim ve meslektaşlarım işini lağıyla yapıyor detay veremiyorum ama siz rahat uyuyun diye uyumayan bir grup var...
18. yüzyılda böyle bir kavram olduğu düşünülmüş ve isimlendirilmiş.
Cevap
23Cevap
Bir elin parmakları kadar onlarda önce küçük şehirlerden büyükşehirlere oradan da metropollere en sonunda İngiltere, almanya, abd süper güç ülkelere
Şark kurnazları bütün kurumlar bunlarla dolu patronu yağlar pohpohlar her yolu dener her yolu bir şekilde yerini sağlama alır.
İşimi sevdiğim için işimi layığıyla yapıyorum ama bir de işini sevmeyip layığıyla yapmayan bir çok insan var tabi ki
Evet var fakat sayı olarak çok az ve değerleri bilinmiyor
Varsa bile kovulmustur işinden 😂 anla ne demek istediğimi
Walla ben işimi en iyi skeilde yapip başimi yastıga rahat koyabiliyorum
sen niye herkesi takipten çıktın sonra tekrar ekledin hiçbişi anlamadım :D
Muhakkak vardır ama yapmayanlsr kadar çok değil ns yazık ki. Salla başı al maaşı kafasında bizim insanımız
İşini layığıyla yapan kişiler olsa da sayısı çok azdır.
onlar ıslerını yapmaz yalakalık yaparak terfı alırlar gercekten hakkıyla calısan ınsanıda ılk fırsatta kapıya koyarlar ya da aynı yerınde saydırırlar dunyanın duzenı bu cokta sallamamak lazım...
Turkiyede hakkıyla iş yapan da parasini veripte hakkıyla kazanan yok tavuk yumurta misali
maalesef yok kafalarında bankamatiken başka bir şeyde yok
En alttakiler 10 numara yapıyorlar işini.
Layığıyla işini bulmak çok zor maalesef
Vardir elbet sana denk gelmemistir
Nefret ederim o insanlardan.
Ben varım işimin hakkını vere vere yapıyorum
Gelişiyoruz koca bir fanusun icine döt olmaya.
Vicdanımız rahat çok şükür
% 80 ni işini tam yapmıyor bence de.
Vardır illaki
Ben varım lan işte
Yokk
Bu ülkede hiçbir şey olması gerektiği gibi değil
evet var
Kendi cevabını paylaşmak ister misin?