Kullanılıyorum. Zoruma gidiyor. Artık nefret etmeye başladım?

Arkadaşlar sürekli 25 seneden beri kullanılıyorum. Şimdi sadece elimde veda kaldı. Zoruma gidiyor ya- hem iyilik yapmıyor hem de işletiyor? Gıcığıma gidiyor. Hazmedemiyorum. Hiçlik varsa bana ne ya? Bende mi hiç olayım. Artık zoruma gidiyor. Üstüne üstlük özlem de çekiyorum. Şu anda intihar etsem atama bir daha kavuşamayacağım. İnsanın ailesi her şeyidir- hem kullanıyor hem de mani oluyor.
Kullanılıyorum. Zoruma gidiyor. Artık nefret etmeye başladım?
Cevapla