Bakıyorum herkes gezme tozmanın peşinde, niye?

Hani fakirlik nerede? Hani enflasyon vardı? Bizi mi yiyorsunuz keke
Güncellemeler
+1 yıl
iPhone'dan aşağı telefon beğenmezsiniz ekonomiden bahsedersiniz. Yürün gidin
Bakıyorum herkes gezme tozmanın peşinde, niye?
Cevapla