Bazi suriyelilerden tiskinme oluyor mu sizde?

Şuanda burada hiç ırkçılık yapıyorsunuz v. s demeyin. bazilari damarıma dokunuyor geziyorlar tozuyorlar kendi memleketini bırakmışlar burada geziniyorlar kendi memleketini satan yarın öbürgün bizim memleketi de satar. Bakın annesi hasta ya da zor durumda olup buraya gelmek zorunda olan kişilere bir şey demiyorum ama burada filinta gibi gençler 20 25 yaşları geziyor ya kanıma dokunuyor. Bizim askerlerimiz kardeşlerimiz orada onların vatanı için catisirken onlar keyif atıyor. Hele kendini beğenmiş bazi kadınlar var ben yurtdisinda doğdum büyüdüm yeminle ömrün boyunca bu kadar lüks giyinmedim bir de kadınları seni süzüyorlar Hay Allahim yarabbim. Şimdi evet Almanyada da ırkçılık oluyor türkler istenmiyor. Türklerindir olmasa Almanya batar şöyle bir gerçek de var. Rahat rahat gezen kişilere ayar oluyorum. Dediğim gibi tekrardan mecburi buraya gelenlere asla lafım yok ama diğerleri nasıl insan memleketini savastayken bırakır ya ben olsam son nefesime kadar mücadele ederim. Bazıları da var gerçekten çok tatlı mülayim. Bir insan bir yere gittiğinde mülayim olur bazı Suriyeli gençler insanı taciz ediyor hem sözel olarak hemde fiziksel olarak. Hele gençlere çok sinir oluyorum zoruma gidiyor ya bizim askerler savaşıyor orada onların memleketi için şehit oluyorlar çocuklar öksüz kalıyor.
Bazi suriyelilerden tiskinme oluyor mu sizde?
Cevapla