Bu ne Erzurum aşkı ya? Doğunun Parisi diyorlar ama senin de başkentin gibi. Benim yaşamak istediğim şehrin plakası 35 veya 17 ya da 77 artık 3'ünden birisi...
Teşekkür ederim @terziayca çevirdiğin için. @padisahinkizi teşekkür ederim. İnşallah bir gün. Zaten 2'sinde yaşıyorum. Birisi üniversiteyi okuduğum şehir, birisi memleketim, birisi de Staj yaptığım şehir.
Serin bir iklimi olsun ama Karadenizin kışı çetin o yüzden diyemiyorsun.. Antep in yemekleri güzel amaaa çok sıcaktır 😂 Ben de bilemedim ki.. Eskişehir güzel diyorlar tecrübe etmek lazım
Sen Erzurum'a gitmeden o termal içliklerden ve şişme montlardan al bence, soğuğu meşhurmuş. Neyse, amin dedim. Bana gelince, beni boş ver sana hayırlı yolculuklar..
48 veya 09 olur diye düşünüyorum. Yüksek kesimlerde bir evim olacak, bağ bahçe ve hayvancılıkla uğraşacam. Deniz zaten aşağıda duruyor istediğim zaman elimin altında. Yunan adalarıda artık Türk adası olmuş olur inşallah. 😂
Kar, kış, kıyamet. 😂 Soğuğu gerçekten seviyorum. Hiç gitmediğim ama ölmeden önce gitmeyi istediğim de bir şehir.
Yakın bir arkadaşımın dediğine göre insanları da çok samimiymiş. Fiyatlar da buralara göre daha uygunmuş. Biraz etçil bir insanlar ama o da sorun değil, sebzemizi yine alırız, et de güzel olur. 😄
Oradaki öğrencilere de ulaşmak gerek hem. Doğudaki öğrencilerin batıdaki öğrencilere göre daha az imkânı var eğitim konusunda.
Şu anlık nedenlerim bu şekilde, daha da sayarım ama. Yetmez mi? 😅
Soruya bir bakar mısın lütfen? 😂 Ya Aydın, ya Muğla ya Antalya istemiş çoğu. Doğuyu isteyen bir benim soruda. 😅 Eig seçtiklerim de daha kapsamlı açıkladıkları için bu isteklerini o yüzden seçtim.😂
Sivaslıyım ama Eskişehir’de yaşıyorum yaşadığım şehirden o kadar memnunum ki. Başka şehire bence gerek yok. Tabi arada memleket hasreti çeksemde. Eskişehir’in o ayrı havası insanın içinde kelebekler uçuruyor 😅
Cağ kebabı artvinin hırsız erzurumluların değil herşeyi çalıyorlar cağ kebabı yatik döner asıl olanı çoruh boylarındaki kıpçak türklerınin kıpçak türkleri de artvindedir çoruh nehrinin büyük kısmıda erzurum sadecd kuzeyinde tortum uzunder ilçelerinde ķipcak vardır ama artvinin çoğu kıpçaktır dolayısıyla bu kebab ķipcak türklerine ait olduğuna göre artvinindir cağ kebabı...
Erzuruma turistik olarak gidilir de yaşanması zor. 2 senem geçti, çok sevdim, güzel hatıralarım oldu fakat güçlüğü ve zorluğunu düşününce tekrar yaşamak istemem..