Hani deriz ya "Alıp başımı gidesim var buralardan" diye. Hah! Alıp başını gitmen gereken şehir tam olarak görselde. 👇
Ben de valizimi toplayıp Samsun'a gidiyorum. 🧳👋
Ben de valizimi toplayıp Samsun'a gidiyorum. 🧳👋


Ben zaten oldum olası derim burcumun özelliklerini taşımıyorum diye, İstanbul en son yaşamak isteyeceğim şehir bile değil 😂😂 ben bu soruya yükselen burcum olarak bakıp Mersin diyorum. Hem memleketimin dibinde hem de severim tatile hep oraya giderim 😂
İstanbul yaşanılacak bir yer değil bence de 😂 Mersin'i bilemem fazla sıcak bana göre. Keyifli vakitler sana! 😄👋
Evet sen sıcağı sevmiyordun o yüzden Samsun nokta atışı olmuş sana. Orası da güzel şehir, sana da keyifli vakitler 😂
Yok ya bana seçenek sunsalar Erzurum'a giderim.
Erzurum'a atanma duası enter.
O kadar mı seviyorsun soğugu ya 😅 ben denizsiz yapamam 😅
İnşallah Erzurum'a atanırsın, atama döneminde haber ver dua edeyim senin için 😅
Bana deniz olsa da olur olmasa da. Çok aradığım bir şey değil. O döneme gelirsek inşallah haber ederim. Sağ olasın 🌸
Hmm anladım. Deniz havası bana iyi geliyor ya. Böyle akşamüstü kitabımı alıp gidiyorum sahile, insanların az olduğu bir yer bulup dalga sesleri eşliğinde kitap okuyorum, resmen huzur 😌
O döneme de gelirsin, ataman da olur, kendine inan. İnanmak başarmanın yarısıdır :) Rica ederim 😊
Antalya'da sıcak olmaz ben sıcakta bitiyor zaten ama. kızlar var yani ordan olur ee tamam ok verim bileyimi evimi arabamı ve 1.000.000 dişlerimi gidiyim hemen
Bursa.
Artık bir Uludağ yaparım. Soğuk soğuk.
Cidden kıskanıyorum artık ama ya. 😂
Sen de Samsun' da yan da dur 😄😄
Bu mevsimde hangimiz daha çok yanar acaba? 😎
Bir kaç gündür buralar karabulutlu, görüntülü ve esintili. Sıcak yooo😄😄
Ekvatora daha yakın olan sizsiniz ama kabul etmiyorum bunu ya! 🙄
Oldu olacak güney Afrika'dayız 😄
Kuzey' e yakınız.
Karadeniz yazın bile serin olabiliyor.
😂😂 Samsun'a göre daha aşağı ama
Aşağı derken?
Paralel çizgisi olarak
Çok bir fark yok bakınca.
Sonuç olarak deniz kenarında yaşadığım şehir ☺️
Ay tamam bir şey demiyorum shshshs
Teşekkür ederim
Trabzon ve balık? Çok komik cidden, burdan canlı çıkamazsınız.
İşte bu eig idi shdhdhdh
Cevap
49Cevap
Yengeç
Antalya mı? no :D İzmir'de sıcağa dayanamazken Antalya mı :D
Sıcaklar seni terk etmek istemiyor anlaşılan 😂😂
:D evet istemiyorlaaar
Aklıma bir şarkı geldi ya alakasız 😂😂😂
Hangi şarkı :D :D
Daha doğrusu bir reklam. 😂😂 Dipsiz kuyu misali zihnim gururla (!) sunar :
Cevap olarak "aç bir Coca Cola, Coca Cola iç!" Diyecektim çünkü shdhdhd
Jajandja ya böyle bir reklam vardı harbiden sayende hatırlamış oldum 😂😂 alemsin aklına nasıl geldi ya
Benim aklım çok farklı çakışıyor ya geldi öyle birden sorgulamak anlamsız fhdhd
Çalışıyor* 🤦♀️ Bu klavye bugün sinirimi bozuyor...
Hsbsjsdbsjhdshshdbs yok ya anladım sıkıntı yok 😂😂😂😂
Evet aklına geliyo senin böyle şeyler benim gelmez valla 😂
Ne deyim ki...😂
😂 herkes farkli farklıdır shehfh
Ve kapanış... 😂😂
😂😂 perdeler kapansin
gaziantep demek ee gelsin antep fıstıklı baklava o zaman lsdmfs :D
Afiyet olsunnnn😂🌸
sağ ol düşes bacım :D
İkizler gaziantep asdadsddffff güldüm guzel tastas gecilmis
Ya boğazıma kaçıyordu içtiğim shshdhd
Millet gider Mersin'e ben giderim tersine 😎
Ersin Mersin tokatımı yersin. 😁
Kamyon arkası sözlere bağlanır gibi 😄
Sonraki sorumu görüyorum ufuklardab. Teşekkürler. 😄✌️
Ufuklardan*
Rica ederim. Öyle bir cümle ile ufuk açtık 😄
Bana İzmir yakışır 😄 yükselen de Antalya diyor, aşağısı kurtarmaz 😎💅💅 😂
Benim hic yasamak istemeyeceğim yerler, sıcak sıcak sıcak... 😂😂
😂😂😂 Tatil sezonu da geldi o zaman.
Harbiden de Antalya’dan başka bir yerde yapamıyorum.
Çok sıcak ya.🙄
Akdeniz yaz akşamlarında sahilde kahveleri alıp kamp ateşi muhabbeti olunca ayrı bir sıcak oluyor 😃.
Mersin aklımdan geçmişti ama Antalya da olur. Maviyi severim.
Mavi güzel de güneş var işte...
Trabzon diyo yaw burcum balık orada da hamsi meşhur diyemi hahahhaha saçma xS angara candır
Hahahah 😂😂😂 Çok mantıklı 😂
Antalya çıktı bahtima mümkünse patara olsun arazi mi veriliyor 😂
Allahım bu bir işaret 😂 hoşlandığım çocukta mersin de yaşıyor ve mersin çıkmış bu büyük bir işaret ahshshah
Ankara aynen orada oetam var karı kız var İstanbul boş ve bak birde İzmir olur belki hiç gitmedim merak ediyorum Ankara iyidi ama
Mersin çıktı, Bir Antalyalı olarak çok da yabancılık çekmeyecem :D
teraziyim zaten Bursalı yım ama Mersin'de yaşıyor um
Bu sene olmazsa seneye gelecem Ankara bekle beni fjdnfm
Aslan İstanbul diyor.. İstanbul da yaşıyorum zaten :D
İzmir gittim gördüm ama aşık olduğum şehir İstanbul.
Mersin demiş tutmadı. Ben yaşadığım şehri seviyorum.
Bana Şehir Lazım Değil Yurt Dışında Yaşamak İstiyorum Almanya
Gidelim Samsun'a bir pidesini yeriz kız
Gidelim hemen 😂😂
Gaziantep değildir o.
Şehir beğendiremiyoruz😂
Oğlak olmak için 6 ay sonra doğman gerekti, o da bu saatten sonra olmayacağına göre 😂
Ne söyledim ben ya dhdhdhd
Bu saatten sonra tekrar mı doğacaksın dedim Allah Allah ne var bu cümlede 🙄 Neyse ya gidiyorum ben
Anlamadığım sohbette durmam abes olmaz mı? 🥲
Sen ağla 😂
O da olur 😄
Ben Serdar Ortac dinliyorum şu an ama dhdhdh
Poşet 😂
Üstüne alınacagin bir durum yok ki 😂😂
Konya mı? Kenya olsa daha iyi olur
Kenya'ya gitmek mi istiyorsun? 🙄
Konya’yı gördüm Kenya fena olmaz. Maksat yenı yerler görmek olsun :)
Tamam seni Recep İvedik'in yanına gönderelim. 🌪
Nefret ettiğim tip ya o 😔
Sen de ona gelme buna gelme 🤨
Evime gidip çay / kahve içeyim ben. Gelen bana gelsın , yorgunum
İyi dinlenmeler✌️
Eyvallah padisahınkızı ☺️
Konya mı asla kabul etmen
Niye 😂😂
Antipatik geliyo jejxhs
Vay arkadaş yine İstanbul'dan kurtulamadık.
İstanbul seni hapsetmiş. Eski bir bandı kaydetmiş.
Yüzlerce binlerce insan aman Allah, hep bu şarkıyı söylemiş! 😂🎶
81 ilden bu mu gerçekten ikizlere gelen🤦🏻♀️😂
Aaaa 😂😂😂
YEHUUUUUUU ANTEP ÇIKTIM! BİLİYORDUM BİLİYORDUM 😍
BİR ANTEP SEVDALISI İLE KARŞI KARŞIYAYIZ 😂😂😂
HAHAHAHAH Sevilmez mi! Mutfağı yeter
Bursa, biri beni Bursaya ışınlasın lütfen😂
"Hokus pokus!" 😂😂
Aman allahım Bursadayım inanamıyorumm😱😂
Gel İskender benden😂
Mersin mi? Uzak kalsın benden. :D
Aaa ilk defa Mersin'e böyle bir tepki aldık. Sebebini öğrenebilir miyim? 😄
Ne havasını, ne suyunu vs. hiçbirini sevmiyorum. Nemden, kekodan geçilmiyor orası. :D Bir ara her yaz oraya giderdim. :D
Keko ayrıntısı dışında bana da hiç ilgi çekici gelmeyen bir yer açıkçası. Nem mi? Aman aman.
İzmir ve orada yaşıyorum sjsj
Seviyor musun dhshdhd
İzmir mi hiç sıcak sevmem Erzurum filan yokmuydu
Değil mi ya... Erzurum neden yok seçeneklerde. Şaka gibi.
Boğayı Erzurum yapmaları lazım
Kabul etmiyorum. Koçu yapmalılar.
Sizi de Elazığ yapsınlar komşu olalım
Siz olun.🙄
Hem niye illaki şehir oluyor Karadeniz de bir yayla olsun
Adana demiş bütün kalbimle katılıyorum buna
Neden? 😂😂
Eski erkek arkadaşım Adanaliydi, İzmir'de aynı univde okuyorduk ve devamlı Adana'ya giderdik birlikte. İnsanlarının samimiyetinden , sıcaklığından tut yemeklerinin lezzetine kadar her şeyine hayran kaldım o şehrin. Adnan menderesinde bici bici yemek vardi şimdi😌
Astroloji kategorisinde yaptığım görüşlerde boğa görünümlü akrep olmak çok jor bu arada... Zamanında üşenip salladığım o ay şimdi bana resmen hesap soruyor ah 😂
Merak ettim şimdi 😂
Ankara mı nefret edıyorum
Yaniii... Ben yarı yarıyayım o konuda.
Ah canım İstanbul
Taşıyabilir miyim ki o şehri
Aslan burcu kesinlikle taşır diye düşünüyorum şehrin özelliklerini gözünün önüne getir 😄
O Aslan burcu her şeyi kaldıramıyor be Padişahgirls.
Koç niye Bursa değil ben memleketimden ayrılmam arkadaş
Ben de Trabzon a gidiyorum o zaman.
Başak
İstanbul muş kesinlikle öyle
Basak mersin demiş ama ben saha çok yesili severim
İlk kez tuttu Antalya
Antalya mış ama sevmiyorum.
Mersin demiş evet olabilir
Burcuma göre Samsun, memletim de Samsun
Memleket güzel mi? 😄
Taşı, toprağı altın olmasa da İstanbul gibi nadide ve güzel bir şehirdir.
İstanbul'da yaşamadığım için pek bilmiyorum ama Samsun da merak ettiğim şehirlerden biri.
Ben bütün karadenizi merak ediyorum. Hayalim inşallah bir gün her yerini gezmek istiyorum.
İnşallah gerçek olur bir gün. ☺️
Teşekkürler 👐
öğk konyada yaşamak yerine öleyim daha iyi
Hahahah neden😂😂😂
ben kim antep kim :)
Neden?
Yanlış urfa olcak
Tamam sen Urfa'ya git
Urfa'dayım zaten 🙄
Nemrut'un kızı hala nasıl yok şaşırdım 😂
Nasıl yok 😳
Var mı 😂
Şarkıya göre var csfs
Tüh 😂
Samsun olmaz
Neden?
Trabzonnmuş
🐟🐟🐟 Hamsi koy tavaya, başlasın oynamaya...💃😂
Muhlama koysam ben 🤤😂
Canım çekti 🥲
Mersin. 😃
Ooo tantuni 😂😂
Samsun muuu
Kalk gidiyoz😂
Neden bursa
Şehrin özelliklerini düşün bakalım 😂
Ne özelliği vardı ki🤣
Yay burcuyum aslen konyalıyım
Gaziantep niye yaaa :)) gerçi ben doğa insanıyım
Aaa ben de Koç'um Annem salsa da gitsem
Adana adana merkez patliyor herkes
Gez dünyayı gör konya yı derler.
Samsun tam benlik severiz karadenizi 😌
Ankara ama ben memnunum
İkizler, ben memnunum sehrimden Allah muhafaza..
Rize'de mutluyum dokunmayın
Samsuna gidecekmiş iki gözümün çiçeği geeeeel geeeeel geeeeel
Kendi cevabını paylaşmak ister misin?