3 kişilik arkadaş grubunda ikimiz daha yakınız ama üçümüz buluşunca yakın arkadaşım sürekli dalga geçiyor. Sizce ne yapayım?

Ben lafı yanlış anlayınca yazık lan falan yapıyor doğum günümü kutlayacaklar yer fark etmez dedim bu da yaşasın lan diyor
3 kişilik arkadaş grubunda ikimiz daha yakınız ama üçümüz buluşunca yakın arkadaşım sürekli dalga geçiyor. Sizce ne yapayım?
Cevapla