İnsan mutlu olmadığı yeri terk etmeli mi ailesi de olsa?

20 yaşındayım, ailemin baskılarından. Oje sürünce bakışlarından çok bunaldım. Zorla kapalıyım, babam benim için kapan diyor. Annem kapan naparsan yap diyor. Dinden de uzaklaştım çünkü baskı bana ters tepti. Aileme karşı bir duygum yok hiçbirini sevemiyorum neden bilmiyorum hiçbi konuda destek değiller. Çevreye güvenmiyoruz bahanesiyle çalıştırmıyorlar da aylarca yatıyorum yatmaktan yatağım çökmüş. Ayın sonunda yakın arkadaşımın yanına mersine gidicem düğünü var orada kalıp ev tutup işe gireyim diyorum. Yksye giricem okul açılana kadar orada kalırım diyorum sizce ya da erkek arkadaşım bana hep her kararımda arkasında olacağını söylüyor çok çaresizim yaşamayı unuttum resmen napıcam
İnsan mutlu olmadığı yeri terk etmeli mi ailesi de olsa?
Cevapla