Bir erkeğin kendini eşine saklaması çok mu absürt anormal bir şey?

Artık saklayasim yok , erkek adam için çok zor beklemek hem hormonlardan dolayı hem de doğru düzgün kız yok
Bir erkeğin kendini eşine saklaması çok mu absürt anormal bir şey?
Cevapla