Okul ortamın da soğuk kızlara bakış açınız nedir?

Yapım gereği kimseyle samimiyet kurmuyorum selamlaşmıyorum bile (kendi arkadaş grubum dışın da 4 kişiyiz zaten) soğuk bir yapım var. geçen hafta sınıfımızdan bir çocuk bu okul da en çok senden çekiniyorum dedi şaşırmadım da aslında herkes öyle bana karşı. sizin bakış açınız nedir merak ettim ne düşünürdünüz böyle birini gördüğünüz de
Okul ortamın da soğuk kızlara bakış açınız nedir?
Cevapla