Selamun aleyküm arkadaşlar size bir sorum var ama yanlış anlamayın?

Şimdi askerler ölürse şehit olur dimi peki terörist diye ilan ettiğiniz kişiler neden şehit olmaz çünkü ülke kurmak kötü bir şey değil her millette olur mesela araplarda kurdu diğer ülkelerde neden yani şimdi adam cehennemlik olduğunu bile bile mi gidiyor mantıklımı sizce bu yani zamanında çok çekmişler ve ayrılmak istiyebilirler öyle değil mi sizin olduğu kadar bizimde hakkımız bu topraklar neden yani
Selamun aleyküm arkadaşlar size bir sorum var ama yanlış anlamayın?
Cevapla