Eşinizin ailesi ve kendisi pinti mi sizinde arkadaslar?

Nisanliyim Şu an bir sene olucak, ve nisanlimin ailesi biraz pinti geliyor bana hani harcama yapmiyorlar sanki bizim icin fazla. Babam aksine cok eli bol para verir hediye eder vs vs. Nisanlimin ailesi evimize misafirlige gelmisti elleri bos geldiler resmen, tamam on kilo baklava bilmem ne getirin demiyorum ama insan az da olsa dusunmezmi sizce? ya da onlarin adetlerinde oyle birsey mi yok onu da dusundum? Para konusu na gelince uzaklasiyorlar bazen, bilmiyorum napicam ben.. nisanlimi da cok seviyorum cok iyi anlasiyoruz karakterimiz ruh halimiz kalplerimiz tam uyumlu yani.
sizce napsam arkadaslar? Cok kafaya takmalimiyim bu durumu? Bu arada soylemden gecmek istemiyorum kayinvalidem le kayinpederim iste nisalimin kardesleri ablalari vs cok iyilerdir insanliklari cok iyidir cidden, saygi sevgi bilirler..
Eşinizin ailesi ve kendisi pinti mi sizinde arkadaslar?
Cevapla