Nisanliyim Şu an bir sene olucak, ve nisanlimin ailesi biraz pinti geliyor bana hani harcama yapmiyorlar sanki bizim icin fazla. Babam aksine cok eli bol para verir hediye eder vs vs. Nisanlimin ailesi evimize misafirlige gelmisti elleri bos geldiler resmen, tamam on kilo baklava bilmem ne getirin demiyorum ama insan az da olsa dusunmezmi sizce? ya da onlarin adetlerinde oyle birsey mi yok onu da dusundum? Para konusu na gelince uzaklasiyorlar bazen, bilmiyorum napicam ben.. nisanlimi da cok seviyorum cok iyi anlasiyoruz karakterimiz ruh halimiz kalplerimiz tam uyumlu yani.
sizce napsam arkadaslar? Cok kafaya takmalimiyim bu durumu? Bu arada soylemden gecmek istemiyorum kayinvalidem le kayinpederim iste nisalimin kardesleri ablalari vs cok iyilerdir insanliklari cok iyidir cidden, saygi sevgi bilirler..
sizce napsam arkadaslar? Cok kafaya takmalimiyim bu durumu? Bu arada soylemden gecmek istemiyorum kayinvalidem le kayinpederim iste nisalimin kardesleri ablalari vs cok iyilerdir insanliklari cok iyidir cidden, saygi sevgi bilirler..
Aşk İlişkileri
YKS2026
Gündem
Dünya Kupası
Güzellik & Bakım
Alışveriş & Hediyeler
Kızlar Bir Adım Öne
Tatil & Seyahat
Arabalar
Astroloji & Burçlar
Eğitim & Kariyer
Gamer
Moda & Stil
Spor
Evcil Hayvanlar
Müzik & Etkinlik
Kültür & Sanat
Para & Ekonomi
Magazin
Diziler & Filmler
Cilt Bakım
Kişilik & Karakter
Saç Bakım
Çocuk & Ebeveyn
Yeme & İçme
Cinsel Yaşam
İnternet & Teknoloji
Ev & Yaşam
Özel Günler & Hijyen
Aile & Toplum
Diyet & Beslenme
Sağlık
Diğer