Yoksa siz hala toplu taşımamı kullanıyorsunuz?
Bu ne lüks aman tanrım 😄

2014ten beri toplu taşıma kullanmıyorum ancak izbanı görünce yazmadan geçemedim... İzban rezillik ya banliyö olmasından dolayı metroya bakıyosun sefer sayısı sık ferah awq izban köy dolmuşu gibi günün her saati (arada kullanmıyor değilim) neyse allah düşürmesin
Cevap
26Cevap
Evet pahalı
Bizim burada da pahalı 8 lira falan tek basım bilet, Reis yakında adım atma parası bile alacak merak etme az kaldı
Ya uçmanın bir yolunu bulucaz, ya yürüycez.
Umarım kanatlanır 2023e kalmadan uçarız. 😄
Hayat artık çok pahalı istemeye istemeye alışacağız.
üstelik spor yapmış oluyorsunuz bunu da unutmayın alın bi bisiklet binin gidin istediğiniz yere
İşim çoook aceleydi.
Gelmişsin cevapta vermemişsin hainsin işte 😄
Aa😆
Bilmiyorum desem yeridir..
En son 2.5 tl falandı..
Hz. İnsanın doğumundan bahsediyorsun heralde fjdkg
Yok ucuz burada mesafeler kısa olduğu için.. 3.5 olmuştur en fazla..
Cidden ucuzmuş, burada bir anda zamlandı.
Evet İzmir uzaya çıkalı çok oldu kimse yetişemiyor 😂
Ben de yetişemiyorum artık.
İstanbul'da ekmek 3 lira biz de 5 lira 😄
Ye babam ye. Dkdmg
Yürü yürü nereue kadar gidiyorsun ya o kadar yolu küçük şehirde olsan neyse de anamm ayalarım kopar en iyisi araba
Bi dk bende izmirdetim nasıl izban 24 tl oldu? Kartta kesin 24 mü olması lazıım?
Evet zam gelmiş yine.
Kartta en az 24 lira olması lazımmış.
Basınca kaç tl alıyor peki
25 km 8 lira aldı yanlış görmediysem.
Anladım teşekkürler
Rica ederim
Toplu taşıma kullanmıyorum.
Ama bildiğim kadarıyla tam 7.5
Öğrenci 5 oldu
Öğrenci 3 müydü 3.30 mu hatırlayamadım. Tamda 6-7 tl
ben İstanbul'da yaşıyorum heryere yürüyorum zaten toplu taşımadanda taksiden de daha hızlı gidiyorum zaten :)
Kanka o enerjinden bana da versene (!)
toplu taşımada daha fazla enerji ve zaman harcıyorsun bence ihtiyacın yok
kullanmadığım için fiyatları bilmiyorum..
ama benzin çok daha pahalı :)
Kullanmıyorum bilmiyorum ki kaçpara nekadar.
Günaydın
Toplu taşıma kullanmıyorum, o yüzden bilmiyorum 😅
Tabii kullanamazsın 😄
Niye kullanamam 😄
Patronsun sen, bmw'lerin porshe'lerin vardır senin. 😄
Yok bee ben küçük patronum, doblom var benim sjsjsj
😄 Kaç model gkfkh
2022 😂 birkaç ay önce sıfır aldım 😂
Kaç motor 😄
1.6 Multijet 😄
Kaç jant 😄
Kaç jant hmm dur bi sayayım
Yetmiş altıymış jsjs
Dizel mi benzin mi fkfkg
Borla çalışıyor benim arabam jxjdjd siz işçiler gibi dizel arabaya bineceğimi mi sandın sjsjsj
Arabam yok ki benim 😄
Kent kartım var fjdkfkg.
Gerçi doğru senin araban nasıl olsun 😝😝
Kötüsün 😒
İltifatın için teşekkür ederim 😝😝😝
Herzaman 🤪
Kardeşim sen yurtdışında yaşamıyor musun? kesin evli de değilsindir sen.
Siz kızlar sonra oradan maaş almıyor musunuz ki
Kızlar soruyordan
Maaş kalmıyor ki 😄
İzban o kadar olmuş mu izmirin suyu çıktı
Para yüklüyorum gişeye gidiyorum yetersiz bakiye diyor, tekrar bozukları attım yükledim hileye gittim yetersiz bakiye dedi.
10+5+1+1+1+1+1+1 yaptım hala yetersiz bakiye dedi fjfkfk.
Her defasında işim aceleya gişe yüklematik arası gidip geldim.
Güvenliğe sordum kaç lira oldu dedim 24 oldu dedi 😱😱😱
İzbaaan kaçtıı.
Kısaca 24 olmuş geçmiş olsun. 😄
😄 Ben de aynı tepkiyi verdim de işe yaramıyor.
Gişelerde artık kart geçmiyormuş, yanında nakit bulundur fjfkg
Ne demek 😊🖐️
İzban çok pahalı cidden
Sorma yaaa, karta para yüklüyorum gişeden geçirmiyor, yüklüyorum geçirmiyor.
İzban kaçtı işim acele, en son dedim kaç lira oldu geçiş ücreti 24 lira dedi güvenlik 😱😱😱😱
Hep birlik olup protesto edelim.
Nerde 1.25e bindiğimiz günler
Nerde 1 liraya izmirin altını üstüne getirdiğimiz günler. 🙄
Şimdi tek biniş 25 melyon olmuş 🙄
Bizim burada biraz uygun
Kaç melyon milyar trilyon. 😄
😄Ucuzmuş ben de istiyorum. 😄
Evet, sanırım her yerde artık pahalı.
Toplu taşıma kullanmıyorum
Hiç bilmiyorum ne kadar 🤔
Hayır normal bir fiyat
Ucuz bir şey kalmadı ki artık..
Dolmuş 7 tl
😄Anladık
Tabii
Beni sevmediğin için üzüldüm djfjf
Engel geliyor fkkg
Abimsin büyüğümsün 😄
2 kişi olunca şahsi araç daha ucuza geliyor
maalesef pahalı canım hemde çok
Evet pahalı @florabacchus
evet
İstanbul işte 🤷♀️
Kendi aracımı kullanıyorum
Haberim yok 🙄
Bisiklete bin
8 lira olmuş 🤦🏻♀️
evet pahali
Pahalı
Pahalı
Kendi cevabını paylaşmak ister misin?