Toplu taşıma ücretleri sizin orada pahalı mı?

Toplu taşıma ücretleri sizin orada pahalı mı?
İzban giriş kart ücreti 24 lira olmuş arkadaşlar.
Bu ne pahalılık, yürüyerek gitsem daha az yakarım djdkf.
Toplu taşımaya hayır yürümeye evet çünkü ayaklar bedava 😄
Güncellemeler
+1 yıl
Toplu taşımaya zam gelmişte isyan sorusumu güncelleyim dedim.
Yoksa siz hala toplu taşımamı kullanıyorsunuz?
Bu ne lüks aman tanrım 😄
Toplu taşıma ücretleri sizin orada pahalı mı?
Cevapla