Babalar günü yaklaşırken siz o günü kutlayacak mısınız?

Mesela;Ben kutlamayacağım. Nice şehit çocukları var babalarını kaybeden ve niceleri. Onların içinde hüzünleri varken benim o günü neşeli biçimde kutlamam saçmalık olur. O gün inşallah şehitliği ziyarete gideceğim. Birazcık empati yapın fazla bir şey istemiyorum. Peki ya sizler.
Babalar günü yaklaşırken siz o günü kutlayacak mısınız?
Cevapla