Vay anasını avradını sayın seyirciler lan simit olmuş 4 lira alamanya bizi kıskanıyor mu?


Fırıncı az önce yarım simit gösterdi abla bak bu da 2.25 tam alamayan bunu alıyor ee ondan iki alan 4.5 lira ödüyor dedim fiyatı merkez belirliyor dedi. simit, çay, peynir hayal oluyor ne yapalım rüyalarda buluşuruz
Vay anasını avradını sayın seyirciler lan simit olmuş 4 lira alamanya bizi kıskanıyor mu?
Cevapla