Hiç arkadaşım ve sevgilim yok kendimi çok kötü hissediyorum?

Lise zamanlarımda hep yks'ye çalışıyordum ve bu yüzden dolayı arkadaşlarımla hiçbir etkinlik gezi kamp türü şeyler yapmadık bu yüzden dolayı hiç sosyal olamadım. Herzaman annem babam sınava çalışmamı söylerdi hep derslerle ilgilenirdim sosyal çevrem olmadı. Üniversiteye gidince ortam yaparsın dediler fakat üniversite ortamı liseden daha kötü insanların çıkarcı ve kötü taraflarını görünce çok soğudum. Bölümümdeki ortam gerçekten berbat hiç hoşuma gitmeyen insanlar var bizim bölümde diğer bölümdeki kişilerle arkadaşlık kurmak istiyorum fakat nasıl ortama kaynaşacağımı bilmiyorum acaba beni terslerlermi diye düşünüyorum hep. Diğer bölümdeki kişiler bana daha samimi geliyor sanki benim ortamım o olması gerekiyormuş gibi. Bizim ortamdaki arkadaşlarla ilk zamanlar çok iyiydik ama ben bunların kötü taraflarını gördüm herkesin arkasından konuşuyorlar gelenin geçenin hep lafını yapıyorlar bunlar böyleyse bende yanlarında değilken arkamdan neler neler konuşuyorlardır bu yüzden dolayı bizim bölümün ortamından acayip derecede soğudum. Bu ortamdaki arkadaşımlarım benim diğer insanlarla konuşmamıda çekemiyorlar başka kızlarla falan konuştuğumda bakıyorum diğer gün hiçbiri benle konuşmuyor suratını çeviriyor. Bu arada sevgiliye de ihtiyacım var yolda yürürken sevgilisi olan insanların aşkmm diye seslenmeleri falan beni çok üzüyor. Mesela bir yere gittiğimde falan arkadaşlarım hep diyorki olm herkes sana bakıyor ben senin yerinde olsam kaç tane kızı eve atmıştım diyor ve bunu diğer arkadaşlarımda hiç tanımayan yoldan geçen adam ya da çocukta diyor ama ben bana baktıklarını bile farketmiyorum o kadar alışmışımki. Normalde egolu bi insan değilimdir ama insanlar bana ego yapan kişi muamelesi yapıyor. Bu durumdan kurtulmak istiyorum herkesin arkadaş çevresi var ama benim olmadı bu durum üzüyor ya. Dışarı çıkacağım 1 arkadaşım bile yok konuşacağım bir insan bile yok ortamımda yok. Sevgilim olmasını istiyorum lütfen yardım edin.
Hiç arkadaşım ve sevgilim yok kendimi çok kötü hissediyorum?
Cevapla