Bana niye kimse arkadaşlık isteği atmıyor?

Başlıktanda görüşdüğü gibi olay şu evdeyim yalnız yaşıyorum hava çook sıcak diye dışarı çıkamıyorum su içmeye bile kalkmak istemiyorum canım çok sıkılıyor arkadaşlarım msn de değil ve ben sohbet etmek istiyorum tek umudum burası ama burdada arkadaşım yok mesaj atamıyorum niye eklemiyorlar beni ya :D
Güncellemeler
+1 yıl
Vay be bunu yazınca bile gelen yorumlarla uğraşmaktan sıkıntım geçti :) arkadaşta edindim dalga geçenler oldu ama ben karlı çıktım heh ^^
Bana niye kimse arkadaşlık isteği atmıyor?
Cevapla