İnşaatçılara neden kötü bir şey yapmış gibi bakıyorlar?

Halbuki hizmet sektörü oluyor hem de en zor olanı ve çoğu kişiden daha çok kazanıyorlar
İnşaatçılara neden kötü bir şey yapmış gibi bakıyorlar?
Cevapla